klaagmuurtje

ohh, heerlijk.... even klagen zoder dat iemand anders daar last van heeft.
Ik doe mee!

Ik baal ervan dat mijn oudste zoon 9 weken opgenomen is geweest in een kinderpsychiatrisch ziekenhuis, hij u sinds twee weken weer thuis woont en over is gegaan op dagbehandeling en zijn gedrag nauwlijks tot niets is verandert.

Ik baal ervan dat de kindjes juist nu zo druk zijn nu het bijna december is, de maand dat de kleine Xiano is overleden.

Ik baal ervan dat ik zo vlaak moet plassen en mijn bekken zo`n pijn doen waardoor ik veel thuis zit.

Ik baal ervan dat ik een griekse gynaecoloog heb die mij niet snapt en daarom tegen mij zegt dat ik moet gaan praten met een psychiater.

Ik baal ervan dat er zo veel mensen zijn die Xiano alweer vergeten zijn en denken dat deze nieuwe kleine uk een prima oplossing is.

Ik baal ervan dat ik zo slecht slaap terwijl ik echt heel erg moe ben.

Ik baal van mijn tranen en van mijn slecht humeur. Ik wil zo graag genieten maar dat is zo moeilijk.

Dit lucht even op :)
Moeten we vaker doen :)

Ikke doe ook mee!

- ik baal van mn bandenpijn
- ik baal dat ik de 100 kilo heb gehaald
- ik baal dat ik snachts niet fatsoenlijk meer kan slapen
- ik baal van mijn slechte conditie
- ik baal van de dagelijkse dosis maagzuur
- ik baal van mijn half uitgesopte keuken, wetende dat de andere helft nog moet...

en nu de leuke dingen!

- Ik ben zo blij met al dat gefriemel in mijn buik
- Ik ben zo blij met mijn kleine, grote dochter van bijna 4, die zo ontzettend lief voor me is en me overal mee wil helpen
- Ik ben zo blij en trots op mezelf dat ik nu al een half jaar van het roken af ben (en ik ga die gore rotpeuken ook nooit meer aanraken!)
- ik ben zo blij en trots op mijn man die ook gestopt is met roken
- ik ben zo blij met de nieuwe kleren en laarzen die ik zojuist voor mezelf heb geshopt voor de feestdagen
- ik ben zo blij dat we na 3 jaar eindelijk weer zwanger mogen zijn door IVF

Met al mijn kwaaltjes toch lekker zwevende op een grote lichtblauwe wolk.

Liefs, Nicole 24w3d

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb de 97 kilo gehaald godver godver

ik baaaaaaaallll ik ga de 100 over

Nou, ik dan ook nog even.. (over dinsdag en het afgelopen weekend dan....)
- baal dat de droger kapot is...
- baal van mijn verstopping
- baal van die k... belastingdienst en andere financiele tegenvallers waar ik nu erg slecht tegen kan...
-baal van dat onze zoon soms zo'n ingewikkelde gebruiksaanwijzing heeft.....
- baal dat ik alles vergeet en nu de buikband dus zoek is...
- baalde even van het hele zwanger zijn... Van alles....

Leuk:
- vandaag ukkie weer meer gevoeld
- droger blijkt via een ander stopcontact geen brandlucht te geven... Jeeh! Kunnen we die tweedehandse weer verkopen en ik ben een stuk relaxter....
- ga vanmiddag lekker knutselen met onze zoon...
- maandag alweer 6 maanden, wat gaat het snel..
Zo, dat is even lekker....

hier nog iemand die meer doet.

Ik baal van:
* dat ik nog steeds bijna niet slaap. Gelukkig gisteren andere medicatie gekregen en eindelijk eens geslapen.
* dat die nieuwe medicatie langer werkte dan gedacht en ik nu vandaag maar duizelig thuis zit
* dat als je naar de HA bent geweest en medicatie mee krijgt die mutsen bij de apotheek een hele stampij maken over wat je voorgeschreven hebt gekregen, en het uiteindelijk met veel moeite toch meegeven.
* dat mn badkamer langer duurt dan gedacht.
* dat ik zodoende nog niet aan de kinderkamer kan beginnen.
* dat het nog ruim 2 weken duurt voordat we een weekje weg gaan.
* dat het zulk slecht weer is.
* dat het maken van mn website vandaag alles behalve mee wilt werken.
GGGGGGGRRRRRRRRRR

Zo dat lucht een heel stuk op. Bedankt voor het openen van dit toppic!!!

Groetjes Pauline (26w2d)

Hi,

Ik heb niks te klagen, maar wil heel even reageren: als je last hebt van je bekken, kan je daarvoor naar de fysio. Ik kon in mijn vorige zwangerschap haast niet meer lopen als ik een tijdje gezeten had en nu begon dat al heel vroeg in de zwangerschap. Wat bleek: bekkeninstabiliteit! Gelukkig heb ik een goede fysio gevonden en nu zijn de scherpe klachten weg. Ik heb niet meer de pijn die ik had en nu is het draagbaar.
Het is nooit te laat om te beginnen met fysio en ik kan het iedereen aanraden.

Gr. tamara
februari-mama

Terug
Bovenaan