klaagplek :-)

zo weer een blogje om al je frustraties kwijt te kunnen.

Gister goede dag gehad, wasjes gedraaid en moederdag met mijn moeder gevierd en vandaag?
10 uur uit bed en om 12 uur lig ik weer te slapen tot half 4, ik voel me zo duf als een oud konijn en moet al 2 minuten nadenken waar die telefoon ook alweer is als die afgaat. en gisteren was het zo'n goede dag en netjes om 10 uur avonds naar bed gegaan.

zo ben je helder en zo ben je stoned ofzo lijkt het wel.

oja ik wil zon! ik mis de zon! waar is de zon?

Hoe staat het bij jullie?

gr sabine, 35wkn4dgn

hahahaha....vervelend hé?

Ik heb vanmiddag een uur op de bank geslapen, ik kan dat beter niet doen, wordt er veel te duf van...

Ik wil ook zon!!!!!!! lekker naar buiten onze bijna 2-jarige haar energie kwijt laten worden.

Gister had ik een bad-day....werd zo moe van Nova, ze is ook zo heerlijk dwars, zegt de hele dag nee, zeg ik staan, gaat zij liggen, gooit met dingen en rent continue weg....ben blij als die dikke buik niet meer in de weg zit, ik moet nu veel te vaak toegeven naar mijn gevoel omdat ik dan gewoon niet snel genoeg kan opstaan of de energie heb om haar terecht te wijzen....over een paar weken maar weer streng zijn hahaha

Liefs Randy 35 weken vandaag!!!

hoi Randy

Jij hebt er ook nog een peuter bij rondlopen,
Ik heb hier 4 katten rondlopen maar die zijn steeds rustiger deze weken, daar ben ik blij om.
Onze vogels hebben ons wel verrast met 4 jongen en het zijn papegaaien, maar die vliegen pas na de bevalling uit. Voor ons wordt het vooral druk deze zomer vanaf de bevalling.
Hopelijk komt er bij ons ook nog een 2e en ben ik dan minder moe, wie weet, alles is mogelijk he.
Sterkte met Nova, hopelijk is ze straks nog geen verwend prinsesje hihihi maar dat komt vast wel goed

Gr Sabine

O jaaaa... herkenbaar. Blijft een verrassing hoe de moeheid ineens kan komen opzetten terwijl ikzelf vind dat ik niet eens zoveel doe.
Kan niet wachten tot ik weer snel van de bank kan opstaan om even wat dingetjes te doen of iets te pakken of even snel oversteken, nog net voor die ene auto. Gewoon lekker zonder na te hoeven denken, heerlijk!
En ik wil ook zon want mn bruine kleurtje wordt minder, heb erg veel profijt van het extra pigment nu (en geen masker!)
O en weer lekker hardlopen in de zon... -zucht-
O en drankjes op het terras in de zon....

Oh zooo herkenbaar! Vooral de combi zwanger zijn met peuter. En de hele dag laat ik alles uit m'n handen vallen en bukken is al zo fijn.... Kan ook bijna niet meer fietsen, zit helemaal achterover geleund met als gevolg zadelpijn... Vraag me soms af of ik straks wel energie genoeg heb voor de bevalling.

Pfoe, lekker even klagen, verder gaat het goed gelukkig

hahahaha heerlijk dat klagen....

Nova is nog steeds lekker op dreef...maar kan nog steeds wel lachen om bepaalde streken...

Onze hond (jack-russel) kan ik op het moment wel schieten....is super waaks, blaft bij elk geluid, springt op de bank, gaat op de eetkamer-stoelen liggen en als ik boos wordt...dan kijkt ie me aan van "ach dikkerd wat wil je nou, je kan je toch bijna niet bewegen, laat staan achter me aankomen"

2 peuters in huis dus HAHAHAHA

@ randy: En je man? die is wel volwassen?

Ik ben blij dat de katjes hier rustiger zijn sinds ik zwanger ben, als mijn man thuis komt dan zijn ze wel druk, aandacht vragen en spelen met hem. ideaal. Vogels is ander verhaal, de 4 jonkies beginnen aardig lawaai te maken en vliegen rond de bevalling uit, hoe dat straks moet?
Mijn man is heel attent maar tegelijkertijd net een kindje hoor, beetje achter de pc zitten gamen met kop koffie erbij en zijn dag is goed. Ach nu kan die nog.

Ik heb wel vaker last van mijn heupgewrichten en onderrug. Gelukkig niet die zeurende pijn maar toch. Reiki heeft wel wat geholpen
Tot wanneer mag je auto rijden?
Vanaf komende week stop ik met boodschappen doen, daar heb ik echt geen zin meer in.

En die regen, de muren kwamen echt op mij af deze week, voel me ook stuk slechter als het zo koud en somber weer is. vandaag is het weer beter. nu hopen dat het doorzet.
Zaterdag houden we een BBq want manlief is jarig dus dan moet het mooi weer zijn

Hou houden jullie het tot dusver vol?

Mijn man is wel redelijk volwassen hahaha....

Heb wel echt moeten zeuren om de laatste klussen maar hij heeft donderdag netjes de hele badkamer grondig gedaan, alle voegen schoongeboend haha....
Dus het is nu kwestie van bijhouden en dat lukt mijzelf nog aardig...
Verder werkt hij veel, 40-urige werkweek en in het weekend helpt hij bij bruiloften en feestjes in het zalen-centrum van mijn nichtje en haar man.

Vanmorgen was ie zo lief om met Nova ff naar mijn schoonouders te gaan, ben ik weer in bed gekropen tot half 2...was ik ook echt nodig, kon vannacht niet slapen.

Ik heb ook het gevoel dat de muren op me afkomen met dat rot-weer maar t wordt aankomende week beter.

Wij hebben 22 mei ook een feestje....21 mei wordt Nova 2 jaar en we vieren het gelukkig bij mijn ouders thuis, hebben een springkussen gehuurd voor de kids dus hopen op een droge dag.

Heb nu heel erg last van dat alles daaronder opgezwollen is, doet zo'n zeer en jeukt, voel het litteken nu ook echt trekken.
Maar nog ff volhouden, t is voor mij nog max 4 weken vanaf maandag.

Terug
Bovenaan