klaagplek :-)

O mijn man zit ook graag te gamen haha... en met alle feestjes is het nu gekscherend "tsja het is de laatste keer". Dus die neemt het er nog van, ben soms wel jaloers want als je zwanger bent dan is het gelijk afgelopen daarmee. Ik ben nu 35 weken, deze week nog fulltime werken en dan begint mn verlof. Op zich gaat het nog wel, zeker nu ik meer thuiswerk. Vaak doen we samen even boodschappen, zit hier om de hoek en dan til ik niet zoveel. Net laatste weekend achter de rug van een periode met veel feestjes en verjaardagen, blij dat het er op zit. We hebben nog een nieuwbouwhuis gekocht en afgelopen vrijdag gepasseerd daarvoor bij notaris. Keuken en sanitairboer zijn bezocht dus hopelijk geen afspraken meer voorlopig.
Ik voelde me wel wat onrustiger afgelopen weekend alsof nu mn verlof bijna begint het wel heel dichtbij komt... spannend!

vandaag 36w4d, vanmiddag nog een groeiecho en dan hoor ik of ik klinisch of zotel bevalling krijg.
Mij maakt het eigenlijk ook helemaal niet uit. ziekenhuis is ziekenhuis en dat wou ik toch. Toch wel even spannend om de kleine te zien.

Op het moment ben ik heel onrustig, kat van mijn zwager logeert hier vanaf gisteren en vanavond trekt mijn zwager erbij in. We staan er achter en hebben heel veel afspraken maar toch als het niet hoefde dan had ik het niet gedaan. mede door de hormonen irriteer ik mij nu al. Echt zo'n: jong schiet op en doe wat ik wil of anders.......gevoel.
Andere kant kan ik mij straks op hem afleven?!?

Manlief was afgelopen weken hyperactief met klusjes doen naast het fulltime werken(nesteldrang), voor hem ben ik wel blij dat het een paar dagen slecht weer was, kwam hij wat tot rust met zijn pc. Maar echt hoe iemand de hele dag kan gamen? Vrijdag is hij jarig en krijgt hij een monitor, pc hadden we 4mnd geleden al gekocht dus die is voorlopig voorzien. Nu hopen op goed weer dit weekend en dan gezellig BBQ. Daar kijk ik wel weer naar uit, als het werk ervoor maar gedaan is. die avond mag ik lekker op een stoel zitten en hoef ik niks te doen, daar ben ik blij om.

Deze week nog eenmaal achter verborgen gebrek aan en als dat niet lukt gooi ik de handdoek in de ring. maar vandaag nog even niet, ik ben al zo gespannen en dan moet ik geen lastige telefoontjes gaan plegen.

zo ff gespuid en nu maar per dag kijken hoe het gaat, zo mams ophalen die gaat mee naar de echo en zonnetje breekt hier door, word het toch een goede dag?

zou mijn voorspelling uitkomen? rond 27e mei bevallen ipv 10 juni? afwachten want als dat zo is komt het wel heel dichtbij ineens hihihi

Ja dan is het zo....

T wordt spannender voor ons allemaal nu...ik verwacht ook eerder te bevallen, alleen is de vraag wanneer...
Dat wachten vind ik geen bal aan, daarom geef mij maar de zon, dan kan ik er gewoon lekker op uit gaan.

T kleintje moet alleen ff tot en met dit weekend blijven zitten hahahahaha...

Terug
Bovenaan