Klaar met de zwangerschap!!

Hi meis, wat vervelend.. Ik ben zelf 31+2 en zit ook ziek thuis en dit wegens kans op vroeggeboorte.. Wat ik zelf doe is dingen haken van pinterest je bent er druk mee de tijd vliegt voorbij en je houd er wat leuks aan over! ☺️ Het komt goed het is zo tijd! 

Tuurlijk ene kant denk ik 10 weken zijn niets meer als je uitgaat van de totale 40 weken maar andere kant deze dagen gaan zo langzaam.. heb dagen / weken gehad dat ik dacht oohh gaat nu wel erg snel, te snel! Maar nu lijkt t alsof de tijd stilstaat.. vreselijk ?
kan helaas niet haken enzo.. wou dat ik t zelf kon.. me moeder kan t wel en maakt allemaal leuke baby dekentjes enzo en vind t zo jammer dat ik dat niet kan had graag wat voor m’n dochter gemaakt.
hoop dat de dagen na de kerst wat sneller gaan, we snel in 2020 zitten en ik weer ga denken Ohh jee gaat veel te snel ik word bijna echt moeder.. 
t is gewoon allemaal heel pittig vind ik zelf.. dat ik hier aan begon dacht ik dat doe ik wel even joh.. nooit geweten dat er zoveel bij komt kijken en vooral de kwaaltjes.. die heerlijke maagzuren en bandenpijn nu had ik nooit aan zien komen maar me ook niet zo in verdiept omdat het ook in 1x raak was.. denk als ik er wat langer over had gedaan ik ook meer tijd had gehad (uit verveling) om me te verdiepen in wat gebeurt er elke week, elk trimester.. 
nog even volhouden en straks een mooi kindje op de wereld zetten! Jullie natuurlijk ook sterkte met de laatste loodjes (want die wegen indd het zwaarst!)

Terug
Bovenaan