Klaar met IUI, op naar IVF / ICSI

Hoi,

gister IUI gehad, maar zaad van mijn man was ineens weer niet goed. Vanwege herhaalde miskramen gaat de gyn nu ook chromosomenonderzoek doen en ondertussen staan we de op wachtlijst voor IVF / ICSI..

Enorme domper dus....ben intens verdrietig, kansen lijken ineens verkeken, alhoewel we misschien wel meer kans hebben met IVF...

Ik weet t ook allemaal niet meer, merk wel dat ik enorm labiel ben door de Clomid.....gaat het ons ooit nog lukken???

liefs van een verdrietige Yosha

Hoi,
geef de hoop niet op.Wij zijn uiteindelijk na 6iui's ook doorgestroomd naar IVF en ik ben nu wel zwanger geraakt door IVF.
Ik had het liefst die iui overgeslagen,had er vanaf begin geen goed gevoel over.
Dus geef de hoop niet op.Kansen met IVF zijn veel groter dan met iui.

Gr. Suusje

Thanks meiden....

Net gebeld door ziekenhuis, donderdag a.s. al bloed prikken voor chromosomenonderzoek. In december info avond over IVF en dan waarschijnlijk in januari/ februari aan de beurt..

Dus nu even tijd om e.e.a. te laten bezinken en ons hier op voor te bereiden...

gr Yosha

Wordt je op de wachtlijst gezet voor IVF?Wij hadden geen info avond alleen gesprek met IVF arts.Ik mocht maand na laatste iui al direct starten met IVF.Vonden wij erg prettig,want je blijft wachten en wachten.
Succes komende tijd.

Gr. Suusje

Hoi Yosha, wat een tegenvaller voor jullie! Hoop dat jullie snel aan de beurt zijn voor IVF en dat jullie in 2011 zwanger worden. Gelukkig gaat de decembermaand altijd snel (vind ik zelf).

he Yosha,

He wat een tegen valler net met je laatste IUI.
Ik heb zelf 4 IUI's achter de rug van de laatste was ik wel zwanger, maar het zat niet in mn baarmoeder.
Dat was afgelopen mei.
In september zijn we van start gegaan met ivf. en... zwanger meteen de eerste keer!!!
Ik ben vandaag 6 weken, het is nog heel erg aan het begin maar wat ik er mee wil zeggen, geef niet op meid misschien hoef jij net als ik maar 1 keer er door :)

probeer die maanden maar even te ontspannen ik zag er erg tegen op om zolang niets te doen, maar na de eerste twee weken werd ik me er echt bewust van dat steeds het op en neer meer energie koste als ik had verwacht , maar het is wel lastig dat begrijp ik. en idd dec. is een leuke maanden gaat meestal snel voor bij

he Yosha

balen voor je dat je iui niet is gelukt.
maqar dat je nu ivf /isci moet gaan doen, maar zoals je hier boven leest kan dat heel goed gaan helpen.
hoop dat jullie het heel snel kunnen starten ermee. en dat 2011 julllie jr wordt.

xxxxxx

Terug
Bovenaan