Klaar met IUI, op naar IVF / ICSI

Meiden bedankt, maar ben benag dat er misschien iets uit het chromosomenonderzoek komt en dan helpt zelfs IVF/ ICSI niets meer....

Pfff vindt t zooo moelijk om de moed er nog in te houden, zijn nu al 29 maanden bezig...

gr Yosha

Meid geef de moed niet op.Wij zijn 44mnd eindelijk zwanger geraakt.Probeer hoop te houden meid,want een negatieve gedachte werkt ook niet mee.

Hoi Yosha,

Wij hebben nu een dochterjes van vier jaar via ICSI we hebben er heel veel voor moeten doen we hebben zes jaar gedokterd maar het wonder kwam toch. We waren zwanger we waren zo blij ze werd gezond geboren. we hadden nog ingevroren eitjes en die wilde we graag gebruiken voor nummer twee helaas wilde dat niet lukken nu vier jaar verder ben ik op eens spontaan zwanger we kunnen het zelf nog maar nauwlijks geloven. wat ik jou met deze brief wil zeggen is geef de moet niet op en laat alles zoveel mogelijk over je heel komen en doe het vooral samen je hebt elkaar nodig en blijf vooral positief al is dat soms echt heel erg moeilijk. kop op en ik hoop ook van jou te horen dat je zwanger bent. we duimen voor jullie.

Terug
Bovenaan