klaar met moeders voor moeders!

Zo de laatste flessen zijn opgehaald vanmorgen! zo de 10 weken zijn dan toch nog snel voorbij gegaan! Dacht even dat het zou vies tegen zou vallen om zo lang vol te houden! Ik ben blij dat ik dit keer wel gedaan heb!

Ik vroeg me af wie er nog meer gedaan heeft en hoe die het ervaren hebben?

xxxjes Ingeborg

fijn he! bij mij worden as dinsdag voor de laatste keer de flessen opgehaald :) ik heb dan ook 10 weken "opgevangen". Ik vond het niet erg om te doen, vind het juist fijn dat je op zon manier iemand anders kunt helpen. en de 10 weken zijn eigenlijk best snel gegaan.

maarrrrr ben toch ook wel blij als ik volgende week weer "gewoon" naar de wc kan, zonder een litermaat haha ;)

en wat vond jij ervan?

hahaha idd ook weer eens zonder de maatbeker! haha.... idd ook gewoon fijn idee dat je andere stellen kan helpen hierbij! vind het ook zo knap dat ze eruit kunnen halen!
Goed van je dat je ook 10 weken volgehouden heb!

ja dat vind ik ook nog steeds gek hoor, hoe ze dat hcg eruit krijgen ;) maar ik geloof dat we nu ook een extraatje krijgen toch? omdat we echt 10 weken hebben gegeven? of is dat bij jou niet ;)

Ik heb het ook 10 weken volgehouden (juni mama) maar heb geen tas gehad.
Heb de instructrice nog gesmst maar geen reactie gehad.
Ik begon dus te twijfelen, maar lees het hier nu ook.
Dus toch maar even mailen met MVM.

Petje af dames! Ik heb bij de eerste 2 niet meegedaan omdat ik al moest overgeven zodra ik de wc inkwam. Het dan ook nog opvangen was echt teveel van het goede! En nu dus weer niet omdat ik er pas bij 13 weken achter kwam...

Natasja

Terug
Bovenaan