klaar met moeders voor moeders!

ik heb ook mee gedaan... heb in het begin een armband gehad niets gehoord over een luiertas???
hadden jullie nou ook dat vooral in het begin dat als je bv aan het winkelen was en moest plassen dat je je bijna schuldig voelde omdat je het niet opving! vond dat zoon raar gevoel hahaha nu kreeg ik mijn flessen toch wel vol! maar toch

Ik heb ook meegedaan, bij mij zijn ze vorige week voor het laatst opgehaald. Was er nu ook wel klaar mee moet ik bekennen eigenlijk. Maar ben wel blij dat ik het weer gedaan heb.

Ik heb ook meegedaan & volgehouden;) al was het toch wel lekker toen ik dr klaar mee was;)
Ik ook nog steeds geen tas ontvangen...nu al 5 wk geleden dat ik de laatste x heb gehad.

Hoi,

Ik heb bij mijn 1ste zwangerschap 10 weken lang mijn urine opgevangen voor moeders voor moeders. Toen omdat ik het een goed streven vond.

Echter wilde ik het bij mijn 2de zwangerschap ook weer doen. Juist omdat ik nu ook zelf had ervaren waar ik het toen voor had gedaan. Mij dus aangemeld en kreeg iemand op bezoek voor de urine controle en de definitieve aanmelding. Kreeg ik het medische lijstje onder ogen en gelijk de eerste moest ik, wanneer ik eerlijk wilde zijn al met ja beantwoorden. Baalde flink. Mocht ik nu ik wist waar ik het voor had gedaan niet mee doen. En waarom? Omdat ik bloedtransfusie had gehad bij mijn 1ste. Had ik dit gelijk maar geweten.

Maar goed, moeders die het nu wel doen en hebben gedaan. Namens mij in elk geval bedankt. Dankzij de urine mag ik nu ook weer ervaren hoe het is om in verwachting te zijn.

Ik wil even tegen de meiden die meegedaan hebben zeggen dat ik t echt heel goed van jullie vind!!!

Ik heb bij de eerste 2 ook meegedaan, deze keer niet en heb er een behoorlijk schuldgevoel aan overgehouden tov andere mama's (in spe die mama willen worden) die mede door mvm zwanger geraakt zijn...

Ik heb het dit keer niet gedaan omdat de zwangerschap voor ons allemaal erg onverwacht was en we het de kds nog niet meteen wilden vertellen. (en een zoon van 6 gaat echt wel vragen stellen waarom die bakken daar staan...)

Maar meiden, petje af!!!

Terug
Bovenaan