<p>Ik weet niet of er al een forum is gestart en eigenlijk ben ik te moe om te zoeken. Maar ik ben het zwanger zijn zo ontzettend zat! </p><p>En ik moet nog even, ik ben nu 32+1 weken, maar heb al sinds 24 weken ontzettend veel pijn bovenin mijn buik, alsof er constant met een mes in wordt gestoken. Ze kunnen er niks tegen/aan doen, het komt door de groei van mijn buik die ging van niet zichtbaar naar binnen 3 dagen hallo grote buik! Je snap het al, alles is niet rustig opgerekt maar nee gewoon in 1x. </p><p>Door de pijn merk ik dat ik erg down wordt, depressief wil ik niet zeggen. maar gezellig ben ik niet meer. Werken wordt er ook al zoveel moeilijker door. Ik moet nog 3 weken werken, en werk gelukkig al minder uur op een dag. ik heb gewoon 2 uur pauze op het werk. Zo lief dat dat kan, ik ga naar huis toe. en ga gewoon 1.5 uur plat liggen om de middag weer vol te kunnen houden. </p><p> </p><p>Ik heb woensdag weer een extra groeiecho omdat onze kleine dame in het begin een beetje langzaam op gang kwam. nu groeit ze keurig. Ze doet het ook super. </p><p>Maar ik wil woensdag wel voorstellen wat de opties zijn, als ik dit nog 8 weken met 2 weken mogelijke uitloop moet volhouden dan ben ik zeer benieuwd hoe ik daar geestelijk uit ga komen. soms denk ik, als ze nou bij 37 weken gewoon gehaald wordt, dan is het klaar, 5 weken moet me nog lukken om te overbruggen maar 8 tot 10, dan heb ik echt hulp nodig. </p><p>Sorry voor mijn geklaag maar moest het echt even kwijt! </p>