Klaar met zwanger zijn door pijn!

Hoi! 
Hoe gaat het met je? 
Wat je nog zou kunnen proberen is een bezoekje aan de osteopaat. Let wel even op of je er eentje hebt die afspraken heeft met je verzekering. 
Er zijn verschillende behandelaars. Van zweverig tot nuchter. Mijn schoonvader is osteopaat en behandeld mij ook af en toe. Door blokkades in je lichaam krijg je klachten. En die blokkades worden opgeheven. 
Ik had bijvoorbeeld makkelijk 6 keer per jaar blaasontsteking, maar sinds het bezoek aan hem nooit meer gehad.
ik hoop dat je er wat aan hebt! 

Wat vervelend die pijn!
Ik heb sinds een week pijn links onder mijn borst. Vooral als ik lig of loop. Gynaecoloog gaf bij mij aan dat het wss mijn ribben zijn. En gezien ik toen 27 weken was zou het wss erger worden totdat ze indaalt. Ze kon er niks aan veranderen helaas.
Ze zei wel dat als depijn rechts onder de borst zou zitten het de lever zou kunnen zijn.
Sterkte!

@mammavaneenBeebie, nou ik ben ook mega nuchter hoor, maar ik sta nu op een punt dat ik alles zal proberen om te kijken of het helpt! Dus ik neem je tip mee! 
@Rozemarijn, ja echt tussen mijn borsten en dan een cm of 3 tot 5 naar beneden. Ik heb nu al zo’n elastische buikband besteld (hoop zo dat deze vandaag binnenkomt) er zit aan de onderkant ondersteuning in. Ik had gelezen dat je hem niet altijd om mag, Maargoed op de dagen dat ik werk of als ik even een boodschap ga doen dat ik hem dan omkan, en als ik thuis ben gewoon af! Ik ben benieuwd! 
@MarritA, ja een osteopaat zou ik ook nog kunnen overwegen, ook deze tip schrijf ik op! Zoals ik al eerder in dit bericht zeg ik doe nu wel alles om de pijn te verhelpen dus ik ga overal voor Haha!

ik ben benieuwd baar de buikband nu, dus dat is stap 1!  

Wat vervelend voor je dat je zoveel pijn hebt maar klaar met zwanger zijn klinkt wel erg ondankbaar!!
wees blij dat je nog zwanger bent ;) 
Er zijn genoeg mensen die in jou schoenen willen staan hoor en alle pijntjes ervoor over hebben.
Ik ken jammer genoeg mensen waar de zwangerschap in een later trimester is afgebroken!! 

Sterkte ermee

@Sarrr ik begrijp heel goed hoe het kan zijn als het later in het trimester fout gaat, dit hebben wij helaas zelf ook meegemaakt. Terwijl ik toen tot een paar dagen ervoor totaal geen klachten en/of pijntjes had. Dus ik weet hoe een pijnloze zwangerschap kan zijn lichamelijk. En ik weet ook hoe emotioneel en pijnlijk een zwangerschap kan zijn. 
Het is gewoon erg vervelend dat ik dag in dag uit pijn heb, niet meer goed kan functioneren. En soms ja soms ben je daar helemaal klaar mee! Hoe gezegend en gelukkig wij ook zijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat en het ons nog weer gegund is! 
De maatschappij maakt het er niet makkelijker op, want als je toch is klaagt over je zwangerschap dan hoor je direct, wees blij dat het je gegund is, wees blij dat je het kan, etc etc. (en dit zeg ik niet om je aan te vallen hoor, maar dit is wel hoe het gaat in de maatschappij en in mijn omgeving). Want ook al is het velen van ons gegund, dat wil niet zeggen dat het allemaal zorgeloos en vlekkeloos gaat. Er zijn er genoeg die een pijnlijke en zware zwangerschap hebben. Ik zeg dit dus niet om je aan te vallen omdat ik weet hoe het is als je een kindje verliest, maar dit is hoe het gaat en dat vind ik jammer. 

Terug
Bovenaan