Als ik jou was zou ik zeker wachten tot je het gevoelt hebt dat je er wel klaar voor bent. Onze dochter was altijd heel makkelijk en een hele goede slaper, ik had al heel snel het gevoel dat ik een tweede wou. Alleen me man helaas niet haha. Uiteindelijk was hij het met me eens en werd ik net voor de 1e verjaardag van onze dochter zwanger. Helaas eindigde dat in een miskraam, maar kort daarna raakte ik weer zwanger en inmiddeld 26 weken. 8 januari wordt onze dochter 2 en 29 januari ben ik uitgerekend. Maar hoe meer ik nu richting de uitgerekende datum kom, hoe meer ik tegen de eerste weken op begin te kijken haha. Wat nu als de baby me de hele nacht wakker houd, en me dochter s'morgens ook weer gewoon actief is? Maar goed, het zijn maar een paar weken probeer ik me dan te bedenken haha. Het zal zeker zwaar zijn, maar denk dat dat op iedere leeftijd wel zo is.. De zwangerschap valt me nu ook iets zwaarder moet ik zeggen. Heb aardig last van me rug, waarschijnlijk door het tillen van me dochter enzo..