Klaar voor Klaas???

Hey meiden,

Ik heb hier verschillende verhalen rond zien gaan over Sinterklaas, over de intocht, schoonouders enz... Maar zaterdag is het zover is iedereen er klaar voor en hoe gaat het gebeuren???

Liefs Lientje

Ik zal zelf maar even beginnen, haha! Wij zijn er klaar voor! Zaterdag vieren we het bij mijn ouders, met m'n broer en wij 3. De kleine man krijgt dan z'n cadeautjes en daarna gaan we lekker eten. Als meneer dan op bed ligt, dan gaan wij los met de gedichten en surprise. Dit jaar ben ik weer helemaal geslaagd, heb er zo'n fun om gehad, geweldig!

Zondag heeft Sinterklaas ook nog wat cadeautjes voor alle kleinkinderen op de boerderij achter gelaten (schoonouders). Opa en oma hebben inkopen gedaan en de ouders een klein cadeautje en daarna lekker eten met elkaar.

Het eerste feestje vind ik het leukste, want ik heb niet zoveel met m'n schoonfamilie, maar ik doe het voor ons kleine ventje!

Heel veel fun allemaal!!! Liefs Lientje

Wij vieren het dit jaar heeeeeeeel klein. Dit omdat ik 6 december ben uitgerekend. Ergens deze week heb ik een geplande keizersnee (ik zeg niet wanneer..... geheimpje! HAHA!) dus het is maar de vraag of ik 5 december alweer uit het ziekenhuis ben. Zo niet dan vieren we het gewoon zodra ik thuis kom. We hebben een paar kleine cadeautjes voor Jasmijn haar keukentje en haar "grote" kado is een houten treinbaan. Voor de baby hebben we eigenlijk nog niks. We weten niet wat het word dus zodra de beeb er is zal mijn man nog wel iets kleins kopen voor hem of haar. Voor onszelf hebben we niks dit jaar. Volgend jaar vieren we het hopelijk weer met mijn hele familie met surprises en gedichten.

Iedereen heel veel plezier!!!

Liefs Trudi

Wij vieren het bij mijn ouders.
Dan zijn we met zijn zessen en dat is erg gezellig.
Hebben we vorig jaar ook gedaan.
Zal wel zelf achter alle cadeautjes aan moeten want manlief heeft geen tijd.

@Trudi
Veel plezier voor van de week...
Hopen dat je een mooie kraamtijd mag hebben en geniet ervan

Zaterdag avond lekker samen met manlief op de bank en heel wat lekkers, hihi,
(effe geen lijnen dus,)
Wij vieren het pas 12 december bij mn vader met mn broertjes en zusjes.
Dit omdat mijn broertje pas 5 dec uit Denemarken terugkomt van een paar maanden werken daar.
Verder doen we er niet zoveel aan, hebben wel wat leuke kadootjes voor Daniel gekocht, en gemaakt.
Een houten aanrechtje/ oventje, houten snijfruit, en een houten vrachtwagen van ikea.
Verder heeft mn vader voor hem ook nog wat leuke kadootjes.

Iedereen een fijne sinterklaas toegewenst!

Liefs Marina

wij vieren het dit jaar voor het laatst groot.
11 neefjes en nichtjes, mn broer, mn zusje, mn ouders, mn opa en opa, 4 tantes en 4 ooms, erwin, nathalia en ik zelf.

drukke boel dus.

1 oom speelt sinterklaas, 1 tante zwarte piet en een oom zwarte piet.
zal je vertellen: dit doen ze al een paar jaar, en niemand van de kids heeft ooit gevraagd waar tante jolanda en ome edwin waren hahahahahhaa
t valt niet eens op dat ze er niet bij zijn. mn oom en tante zijn ook nooit herkend door de kids.

we beginnen smiddags met choco melk en banket staaf, daarna komen sint en pieten, dan de jongste die nog geloven op schoot bij sint, de grote moeten altijd bij elkaar staan een liejde zingen hahaha
daarna word er altijd nog ff gek gedaan door de pieten en dan eindelijk de kado's hihi
dan gaan de pieten en klaas weg en kunnen wij al onze kado's uitpakken.
we sluiten af met avond eten en gaan daarna allemaal met een volle buik en alle kado's naar huis.

volgend jaar wordt het bij mij gedaan, omdat nathalia de jongste is.
dan komen ook alleen nog maar de kids die nog geloven, de oudere kids komen dan niet emer.
vandaar dat dit t laatste jaar et zn alle is.
mn neefjes en nichtjes varrieren tussen de 7 en 19 jaar.

k heb er zin in :p:p:p

liefs, do

Hoi,

leuk om te lezen hoe iedereen het viert!
Wij vieren het zaterdag vanaf het einde van de middag bij mijn oom en tante. We vieren het altijd met de hele familie (nu 20 mensen). We beginnen altijd met koffie met, door mijn vader gebakken, gevulde speculaas. Daarna beginnen we met uitpakken (HELE grote berg). Soms zitten er gedichten bij. Wij hebben niet echt afspraken wie voor wie cadeautjes koopt. Wij hebben voor onze eigen kinderen, mijn ouders, mijn zusje en mijn opa en oma cadeautjes gekocht.
Voor Bente hebben we niet zo heel veel, ik had geen idee wat we haar moesten geven. we hebben een keukentje en wat spulletjes voor bij de keuken. Verder krijgt ze van mijn ouders spulletjes voor haar pop en een nieuwe rugtas.
Voor Tijn was het niet moeilijk om wat te kopen hij krijgt een garage en autootjes. Verder wil hij heel graag zo'n grote hijskraan hebben, dus deze hebben mijn ouders net alsnog gekocht. Deze krijgt hij van ons samen.
Er zijn bij ons in de familie nog 3 kinderen die geloven, Tijn, bente en het zoontje van mijn nicht. Mijn neefje is nu 9 en vorig jaar was het eerste jaar dat hij eigenlijk niet meer geloofde, al vond hij het allemaal nog wel spannend.
Wij vieren het al vanaf dat ik het mij kan herinneren met de hele familie en dat is altijd erg gezellig!

Groetjes Danielle

Hoi,

Gister hebben we het met schoonfam gevierd. Oma, oom, tante, 2 neefjes en wij 3.
We hadden lootjes getrokken en voor diegene een kado met gedicht.
Voor de kids vele kadootjes die de sint verstopt had.
Dat was wel heel machtig natuurlijk. Overal rondgezocht. Mijn neefje is bijna 3 en die snapte het wel. Myrthe rende als een kip zonder kop achter hem aan hahahaha.

A.s zaterdag vieren we het met mijn familie, peetouders en hun zonen en diens gezinnen. Al met al zijn we met 14 man, waarvan 3 kinderen in leeftijd van 3 en 1.
De sint komt aankloppen en alle kado's staan voor de deur. We vieren het 's middags en nadat alle kids kadootjes hebben gehad, we lekker hebben gegeten en kids op bed liggen, hebben we surprise avond met gedichten en lekkers en wijn.
Wordt weer een dolle boel dus. Moet alleen nog surprise gaan maken.....

Liefs Irene

Terug
Bovenaan