klaarkomen

Ik denk dat we hier niet lichtzinnig mee om mogen gaan, want voor hetzelfde geld is dit onze eigen partner die z ´n hart uitstort.
Kun je misschien vertellen hoeveel weken je vrouw is, heb je wel eens eerder neigingen gehad om vreemd te gaan?
Wat is er mis met zelfbevrediging?
Wel eens van SOA gehoord?
Je brengt ook je ongeboren kind in gevaar als je een ziekte oploopt.

wilde je eigenlijk dit kind wel?
wilde je eigenlijk je vrouw wel?

Wilhelmina
 
Wat een onzin zeg!!!!!!!Als je je verveelt ga dan in godsnaam iets anders doen dan een verhaal verzinnen en kijken hoe iedereen erop reageerd!!Kinderachtig hoor!!
 
jeetje wilhelmina....???? wie weet is het onze eigen man wel ??? wat een vertrouwen?? of heb jij daar reden toe?? hahahahah sorry hoor!!! niet om lachen,hier moeten we vooral niet LICHTZINNIG mee om gaan!!!! pfff wat die hormonen met een vrouw doen zeg??
hahaha......mag ik ook mee doen????????? mijn man wil niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahhahahahhahhaha
 
als er nog een plekkie over is hou ik me ook aangeboden ik ben wel niet meer zwanger( 2 weken geleden bevallen) maar ik heb ook wel zin in een pleziertje hahahaha

tjonge jonge dit zal wel gewoon een of ander zielig pubertje zijn die zich verveeld GET A LIFE!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan