klachten bij stoppen met pil?

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie 'klachtjes' gehad toen jullie met de pil gestopt waren?
Dat hoor je wel vaker, maar zelf heb ik eigenlijk nergens last van.

groetjes

Nee,

geen klachten gehad..maar ik werd wel 1 week later ongesteld.

Liefs Niunia

Nou en flink ook!!! Pijnlijke borsten  met suuuuupergevoelige tepels, heeeeel veeeel afscheiding (leek qua structuur een beetje op sperma ) en acne op mijn rug. Ik slikte de Diane-35 pil en die remt de werking van de mannelijke geslachtshormonen (die de talgproductie stimuleren), dus toen die wegvielen kreeg ik vette acne! Niet leuk!

Verder was mijn cyclus het eerste half jaar 6 weken, maar wel regelmatig. Pas na anderhalf jaar zat ik op 28 dagen. Toen ik stopte had ik nog geen kinderwens (wilde gewoon die troep uit mijn lijf), dus ik zat niet ongeduldig te wachten op een regelmatige cyclus. Ik ben inmiddels ruim 2 jaar gestopt en 'pas' sinds januari de kinderwens in de praktijk aan het brengen (met tot nu toe  nul resultaat tot gevolg, maar da's een ander verhaal...).

Groetjes,

Tammy

Ik had dezelfde pil als Tammy,
Dus het gevolg een vette huid met veel puisten bahbah en ik had juist zo'n mooie gave huid. Gevolg daarvan was dat ik niet lekker in mijn vel zat en dat mensen mij constant erop aan spraken dat ik nou een veel andere huid had en of ik dan zwanger was...............nou gaat het wel, heb het een beetje geaccepteerd...........
Ben ook veel erger ongi, maar wel meer zin om te klussen!
Das dus een voordeel.

Hoi,

Ik heb veel last gehad de eerste 2 weken na het stoppen van de pil. Ik had de microgynon 30.
Mijn kwaaltjes bestonden uit buikpijn, bandenpijn en vergeetachtigheid.

groetjes, Ikky

Hoi,

ik ben sinds april gestopt met de pil. Heb nu veel puistjes boven en tussen m'n borsten. En ik merk het ook erg aan m'n libido, ik heb veel meer zin in sex ( vooral de eerste 2 maanden). Als ik dat had geweten was ik al 8 jaar eerder gestopt met de pil. Verder merk ik   niet veel.
Gr. Yogo

Ik kreeg ook weer veel meer zin in sex, als ik dat had geweten was ik ook al eerder gestopt!!

Liefs Jessy

Ik ben in november gestopt met mavelon. En inderdaad, ook ik heb sinds het stoppen meer zin. Helaas heb ik ook een vettere huid en vetter haar en ben ik nog steeds erg onregelmatig. Dan zie je maar weer dat het toch niet niets is, de pil slikken.

Groetjes Rannie

Terug
Bovenaan