Klachten na eisprong

<p>hallo,</p><p>Op 3 april dacht ik mijn eisprong te voelen. Ik heb 2 dagen ervoor sex gehad. Nu 5/6 dagen erna voel ik steken en ben ik soms misselijk. Kan ik zo snel wat voelen? 18 april is mijn NOD. </p>
 
Ja hoor, dat kan heel goed.
Ik was ook 3 weken voor mijn NOD misselijk en 5 weken erna ;)
Nu is dat gelukkig over en kan ik lekker van mijn zwangerschap genieten :D
 
@junibaby12 Ik hoop het zo, maar ik ben ook bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Ik moet maar geduld hebben. Ik ga zondag een test proberen. 
 
Hoi, ik had 1 Pril mijn eisprong 
ik moet 18 april mijn menstruatie krijgen 
ik heb de zelfde klachten heel erg steken in de onderbuik 
na mijn gevoel ben ik zwanger ik heb bij alle 2 mijn zwangerschappen Zo gevoeld wel is bij de 2 e zwanger schap een miskraam geworden met 16 weken dat is 2 maanden geleden dus weet niet of hier de pijn van is  we moeten gewoon even afwachten succes 
 
Ik ben de afgelopen dagen misselijk op de dag en veel stekende pijn. Mijn gevoel zegt ook dat het raak is. Mijn geduld wordt zeer op de proef gesteld. Ben benieuwd hoe het zal verlopen bij jou. Mijn nod is trouwens ook 18 april. 
 
Ik wil het ook allemaal zo snel mogelijk weten bij de vorige 2 zwangerschappen wist ik het ook een week eerder ben ben nu bang dat het dan weer mis gaat maar word gek van dat wachten haha 
 
Terug
Bovenaan