Klachten na eisprong

Ik zit eigenlijk ook ergens mee en ik hoop dat iemand dit misschien herkent.. 
Ik heb normaal gesproken een cyclus van ongeveer 28 dagen. Soms 27, soms 29. Ik slik al heel lang geen pil. Afgelopen weekend 7 en 8 april hebben wij onveilig seks gehad. Rond deze tijd zou ik ook mijn eisprong moeten hebben. Ik ben namelijk 25 maart voor het laatst ongesteld geweest.
Afgelopen zondag 8 april na de laatste x seks, kreeg ik wat afscheiding. Het begon met wat bruine/licht roze afscheiding. Het werd alleen steeds meer en nu heb ik sinds Ma bloedverlies. Echt rood van kleur. Ik vraag mij af hoe dit kan, omdat ik normaal nooit last heb van een tussenbloeding. En wij willen graag zwanger worden. Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger en ik voel mij ook een beetje anders. Ook heb ik pijn bij het plassen, dus denk dat ik ook een blaasontsteking heb. Hopelijk kan iemand mij wat tips geven..
 
ik ben benieuwd ik denk dat ik het ook maar gaa doen laat je het dan even weten ben best nieuwschrieg omdat we allebij de zelfde klachten hebben groetjes
 
hoi meliisz  ik heb pas een miskraam vn 16 weken gehad daar bloeide ik 3 dagen van na mijn bevalling  erna ben ik gelijk zwanger geraakt maar net voor mijn menstruatie ben ik ongi geworden ik denk mischien een vroege miskraam / het kan natuurlijk ook zijn dat het in nesteling bloed is maar dat is meestal 1 a 2 dagen over een weekje mischien even testen gr 
 
 
@Vana
Vanmorgen huisarts geweest. Ik moet de menstruatie afwachten.. Als ik volgende week Zo/Ma niet ongesteld word, dan even een test doen. Maar er ondanks mijn bloeding wel kans op een zwangerschap. Ik hoop op een wonder..
 
hoii okee ik hoop het ook zo erg voor je ik heb vanmorgen een test gekocht een 6 dagen eerdder test heb hem net gedaan en ik heb een licht streepje 
 
ik ga me nog niet te blij maken wand de vorge keer is het een miskraam geworden ik wacht nu ag tot zondag ga ik er weer een doen in de hoop dat het streepje donkerder is :D 
 
ps: natuurlijk niet slim om zo vroeg te testen maar kon het echt niet laten 
 
groetjes
 
Terug
Bovenaan