klachten na stoppen pil

hallo ik ben 19 jaar ik ben gestopt mee de pil 24mei en nu heb ik zo zwaar zeer aan men onderbuik en als ik op duw ik moe 9 juni men eisprong hebben maar kan je u eisprong 3 dagen voor u eisprong dat neig voelen zelf als ik stap heb ik veel pijn en de pijn is al effe bezig in begin misselijk geweest koppijn had maar nu begonnen men zeer in de onder buik en onder rug & vandaag bruin verloren en plots gestopt en 22 juni men 2de regels krijgen .. mijn naam is Debby

Ik ben ook in september  gestopt met de pil.  Ondertussen  wel 24 weken zwanger. 
Maar ik had ook de eerste 2 maanden echt last van het ontpillen dat ik er helemaal ziek van was misselijk hoofpijnen buikpijnen  Uitslag  moe.
Merkte toen pas wat voor rotzooi het voor je lichaam is. 
Ik had lange cyclussen van 34 tot 38 dagen ,  maar ben gelukkig  wel snel  zwanger geraakt. 

Het ene lichaam  heeft meer tijd nodig om te ontpillen als het ander.
? succes en hopelijk raak je snel zwanger 

9juni moe ik mijn eisprong hebben ik hoop het ook zwanger zijn rap gelukkig dat ik derekt na men pil mijn regels heb had en ik heb een cyclus van 28 dagen & gelukkig heb ik een vre lichte pil genomen men pil was deso 20 en derekt men regels door gekregen kben wel blij ma wel vre pijn nu in onder rug en onder buik :(

Terug
Bovenaan