klachten over nieuwe forum

Wat goed zo'n onderwerp. Ik zou bijv. liever de namen links zien, zodat ik meer tekst van de berichtjes zelf zou zien. Hoop lege ruimte. Het is ook minder overzichtelijk en geen tabellen is een echt minpunt. Minder onderwerpen op een pagina. Nog zo een.
Herkent ook geen tekens als accenten. Ik zie geen mogelijkheden voor smilies, maar dat laatste vind ik iets minder belangrijk.

Groet, Tamar

ik probeer al steeds een berichtje te plaatsen maar ook dat lukt niet. Zal mij benieuwen of dit berichtje er nu wel een keer opkomt te staan. Ik baal van dit nieuwe forum.
Zo even lekker mijn hart gelucht.

Jeetje mineetje... was ik jullie allemaal in 1x kwijt! Dit is er alleen maar slechter op geworden. Misschien kunnen we een nieuw topic oprichten op www.zwangerworden.nu? Daar is het overzichtelijker vind ik. Dit is niks...

Hey Friezinnetje,

Wij waren de helft van ons clubje ook al kwijtgeraakt, er zijn er een heel aantal die het gelukkig weer teruggevonden hebben en we kletsen al weer een paar dagen. We zijn op dit moment (jammer dat dat steeds zo moet wisselen) op pagina 10. Met mij hoopt ook de rest dat het allemaal snel beter mag worden! Hoop dat je weer gezellig komt meekletsen.

Liefs Svtje
18+1

Terug
Bovenaan