hallo allemaal
heb even een vraagje aan jullie heb een aantal klachten waarvan ik denk dat t raak zou zijn maar hellup wat denken jullie ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak en dat ik t me inbeeldt. kan pas eind vd week testen.
ik zou 12 juni mijn eisprong hebben. hebben daarom op 7 juni, 10 juni, 11 juni en 12 juni geklust. even extra op meer kans
nu heb ik vanaf 12 juni eerst het gevoel alsof ik ongesteld moest worden dit gevoel in buik is verandert krijg steeds meer klachten.
de klachten die ik nu heb zijn:
- trekkend gevoel in onderbuik (dit trekt af toe door naar mijn rug)
- gevoelige borsten
- zere tepels
- donkere tepelhof, + donkerdere tepels (deze zijn beide ook groter)
- op tepelhof zitten een soort van bultjes dit lijkt beetje op soort puistjes (dit zijn het niet)
- puistjes in gezicht (nog nooit gehad zelfs niet met pubertijd)
- stemmingswisselingen (dan weer huilen om niks dan weer ineens heel vrolijk om niks)
moet nu van t weekend ongeveer ongesteld worden (nou ja hoop eigenlijk dat ik dit niet wordt natuurlijk) had vandaag een test gedaan die 4 dagen van te voren kon (kans was dan alleen 50% kans dat ie t al aan zou geven of het raak was)
Erg lomp en stom natuurlijk had ik het van een overdagplas gedaan en niet van ochtendurine erg dom. nu gaf die uiteraar niet zwanger aan.
wat denken jullie zijn dit typische klachten zijn voor zwangerschap?
hoor graag wat jullie denken.
wanneer zou ik nu het beste kunnen testen?
groetjes M
heb even een vraagje aan jullie heb een aantal klachten waarvan ik denk dat t raak zou zijn maar hellup wat denken jullie ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak en dat ik t me inbeeldt. kan pas eind vd week testen.
ik zou 12 juni mijn eisprong hebben. hebben daarom op 7 juni, 10 juni, 11 juni en 12 juni geklust. even extra op meer kans
de klachten die ik nu heb zijn:
- trekkend gevoel in onderbuik (dit trekt af toe door naar mijn rug)
- gevoelige borsten
- zere tepels
- donkere tepelhof, + donkerdere tepels (deze zijn beide ook groter)
- op tepelhof zitten een soort van bultjes dit lijkt beetje op soort puistjes (dit zijn het niet)
- puistjes in gezicht (nog nooit gehad zelfs niet met pubertijd)
- stemmingswisselingen (dan weer huilen om niks dan weer ineens heel vrolijk om niks)
moet nu van t weekend ongeveer ongesteld worden (nou ja hoop eigenlijk dat ik dit niet wordt natuurlijk) had vandaag een test gedaan die 4 dagen van te voren kon (kans was dan alleen 50% kans dat ie t al aan zou geven of het raak was)
Erg lomp en stom natuurlijk had ik het van een overdagplas gedaan en niet van ochtendurine erg dom. nu gaf die uiteraar niet zwanger aan.
wat denken jullie zijn dit typische klachten zijn voor zwangerschap?
hoor graag wat jullie denken.
wanneer zou ik nu het beste kunnen testen?
groetjes M