klachten zou het dan zo zijn?? kan nog niet testen

hallo allemaal
heb even een vraagje aan jullie heb een aantal klachten waarvan ik denk dat t raak zou zijn maar hellup wat denken jullie ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak en dat ik t me inbeeldt. kan pas eind vd week testen.
ik zou 12 juni mijn eisprong hebben. hebben daarom op 7 juni, 10 juni, 11 juni en 12 juni geklust. even extra op meer kans :) nu heb ik vanaf 12 juni eerst het gevoel alsof ik ongesteld moest worden dit gevoel in buik is verandert krijg steeds meer klachten.
de klachten die ik nu heb zijn:
- trekkend gevoel in onderbuik (dit trekt af toe door naar mijn rug)
- gevoelige borsten
- zere tepels
- donkere tepelhof, + donkerdere tepels (deze zijn beide ook groter)
- op tepelhof zitten een soort van bultjes dit lijkt beetje op soort puistjes (dit zijn het niet)
- puistjes in gezicht (nog nooit gehad zelfs niet met pubertijd)
- stemmingswisselingen (dan weer huilen om niks dan weer ineens heel vrolijk om niks)

moet nu van t weekend ongeveer ongesteld worden (nou ja hoop eigenlijk dat ik dit niet wordt natuurlijk)   had vandaag een test gedaan die 4 dagen van te voren kon (kans was dan alleen 50% kans dat ie t al aan zou geven of het raak was)
Erg lomp en stom natuurlijk had ik het van een overdagplas gedaan en niet van ochtendurine erg dom. nu gaf die uiteraar niet zwanger aan.

wat denken jullie zijn dit typische klachten zijn voor zwangerschap?

hoor graag wat jullie denken.
wanneer zou ik nu het beste kunnen testen?

groetjes M

Hallo,
Je noemt wel zwangerschapsklachten op, maar misschien kun je het beste gaan testen als je over tijd bent.
Succes er mee!! Spannende dagen.....
Groetjes, mam_van_3

Klinkt wel zwanger, maar ja, je weet maar nooit...
Ik had ook dat soort klachten vanaf 1 week voor mijn NOD, had ik normaal nooit voor een menstruatie. Ik heb testjes gedaan (ook die gevoelige, die 6 dagen voor NOD al positief kunnen worden), maar uiteindelijk werd die 10 dagen na NOD pas positief!

Ik zou dus ook zeggen geduld, geduld en wachten met testen tot je op zijn minst overtijd bent (en zelfs dan wil een negatieve test niet alles zeggen!).
Bovendien komt het ook wel voor dat een test voor NOD positief wordt, maar er wel gewoon een menstruatie komt (hele vroege miskraam). Ik zou persoonlijk liever denken: "sh*t, weer niet raak deze ronde", dan "ik heb een miskraam gehad".

Heel veel succes met wachten! Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!

Spannend hoor!

Het kan natuurlijk twee kanten op...het lijkt dat alles op een zwangerschap wijst.
Ik heb ook wel heel overtuigende klachten gehad en toch ongesteld geworden.
Die hormonen lijken op elkaar...
Maar natuurlijk kan het ook zo zijn dat je over een paar dagen toch positief test.

Sorry, hier heb je niks aan he :) maar ja, het kan alle kanten op.
Succes met wachten in elk geval! Geef de moed niet op...ik was elke maand moedeloos maar uiteindelijk is het gelukt!!!!!!!!!!!

zou gister mijn nod moeten hebben tot nu toe niks. ben aan ene kant bang dat ik er teveel mee bezig ben dat het daarom niet komt. testen geven nog steeds negatief aan. wordt hier zo onzeker van. wie heeft dit ook gehad en hoe ging dit bij jullie. na hoelang gaf het bij jullie postief aan?

quote: marietbl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2009 11:05:26'));

ben aan ene kant bang dat ik er teveel mee bezig ben dat het daarom niet komt. testen geven nog steeds negatief aan. wordt hier zo onzeker van. wie heeft dit ook gehad en hoe ging dit bij jullie. na hoelang gaf het bij jullie postief aan?

Dat is precies de rede dat ik ook pas na 11 dagen heb getest... Ik heb zelf geprobeerd niet te veel er mee bezig te zijn en 2 weken gewacht.
Als het dan zo is weet je het gelijk zeker!! Is wel moeilijk hoor zo lang wachten en niet er mee bezig te zijn.

Succes!!

Groetjes daphne 8wk6

Zoals ik al eerder zei, ik moest 10 (!) dagen wachten op een positieve test en dat schijnt helaas wel wat vaker voor te komen. Ik heb in de tussentijd 6 testen versleten, omdat ik me zoooooo zwanger voelde!
Ik kan me die onzekerheid nog wel herinneren, slopend af en toe. Het ene moment was ik er van overtuigd dat ik zwanger was, het andere moment dat menstruatie echt ieder moment kon doorbreken en het allemaal tussen mijn oren zat... Na 5 negatieve testen had ik mezelf beloofd dat ik minstens een week zou wachten met een eventuele volgende test (dan 14 dagen overtijd), maar op een middag was ik zo moe, zo ontzettend misselijk (ben ik anders echt nooit!), dat ik weer dacht: ik moet wel zwanger zijn!! En doen toch weer een keer getest en eindelijk een heel vaag streepje. Ik durfde het trouwens 2 dagen later pas echt te geloven, toen streep dikker geworden was...

Heel veel succes met wachten, ik hoop dat het straks goed nieuws is voor je.
(maar als je het kunt opbrengen is een weekje wachten eigenlijk het beste, nou ja, ik kon dat niet...)

Hoi Mariet,

Ik heb die onzekere periode net achter me: vorige week 3 testen gedaan, wel nadat ik een week over tijd was.
- Het moet niet uitmaken met de huidige testen of je ochtenurine of urine van later op de dag test. Hoewel als je veel drinkt overdag, het percentage HCG in je urine minder kan zijn en dus de test negatief is.
- Te vroeg testen heeft geen zin, omdat het heel vaak gebeurt dat een eitje wel bevrucht wordt, het HCG dus aangemaakt wordt, maar het eitje niet nestelt. Dan wordt je dus toch gewoon ongesteld. Vrouwen denken dan vaak dat ze een miskraam hebben gehad, maar dat telt dan niet (info die op de bijsluiters staat maar ook op internet te vinden is).
- Iemand vertelde hier dat ze het pas geloofde toen het streepje na 2 dagen dikker werd. Op de bijsluiter van de test staat dat je de test niet meer na 30   minuten mag beoordelen. Dan is de test niet goed meer, ook al zou de test "zwanger" aangeven. Dat schijnt toch niet meer betrouwbaar te zijn.

De reden voor mijn 3 testen?
De eerste test was nog maar 2 maanden "geldig" (niet over de datum) en dus vertrouwde ik hem niet. Ik dus de dure Predictor gekocht en die gaf nauwelijks een streepje. Als je heel goed keek en op een bepaalde manier in het licht hield, dacht ik wel een streepje te zien. Dus toen maar weer de duotest van het Kruidvat gekocht (dat was ook de eerste en volgens Kassa (dacht ik) de beste) en die gaf toen wel een duidelijke streep, al met een minuut.

Als je echt twijfelt of de uitslag wel goed is, ga je toch even naar de huisarts?

Heel veel succes... Enne... als je zwanger bent: dan zijn we bijna gelijk uitgeteld.

Groetjes Tamara.

Terug
Bovenaan