klachten zou het dan zo zijn?? kan nog niet testen

bedankt voor jullie reacties. vind het echt slopend gewoon. en als ik er ff niet aan denk wordt ik er wel weer aan herinnerd, eten dat niet smaakt gek gevoel in buik, zere borsten. of als m'n man naast me op bed ligt die opmerkinge maakt over grotere borsten.
pff is echt slopend dit ene keer denk ik het is echt zo volgende keer weet ik t niet meer.
elke x als ik naar wc ga ben ik bang toch bloed aan te treffen..
hoe deden jullie dit om er maar niet over te denken??
hou jullie op de hoogte

mijn oude gebruikersnaam deed het niet meer vandaar deze maar ik ben nog steeds marietbl hoor :) dan nu maar mariettebl :)

ik ben intussen al vanaf vrijdag overtijd. testen geven nog steeds negatief aan.
wordt hier echt gek van nu ben ik bang dat ik er teveel van uitga dat t zo is en dat het dan toch niet is pfffffffffff

ben net een beetje gaan bloeden, nu is t afwachten of het door zet. ben bang van wel. baal als een stekker. maar moet ook maar zo gaan denken volgende ronde meer geluk.

zijn weer begonnen met klussen..
hebben sinds maandag een puppy en ik moet zeggen dat haalt het gevoel van de druk er wel af.. ik wilde het zo graag en nog hoor... maar t is nu meer afwachten.. als t raak is ben ik heel erg blij. als t niet zo is baal ik flink maar ja.... kunnen onze liefde nu ook al kwijt over t hondje en elkaar. die kleine pup voelt al b'tje als kindje.. je moet ook consequent zijn en lekker kroelen...

Terug
Bovenaan