klachtjes

Hoi meiden, ik had me zo voorgenomen om deze ronde niets op m'n lichaam uit te doen, maar ooooh wat is dat moeilijk. Ik heb de 16e mijn eisprong gehad (dus net 2 dagen geleden) en nu heb ik echt onderin m'n buik zo'n raar gevoel. Alsof er iets op m'n blaas drukt of iets zit ofzo. En af en toe heb ik ook van die rillingen als het ware onder binnen in m'n buik. Ik kan het nog het beste omschrijven als een soort kippenvel van binnen. Aaaaaah, en dat heb ik nog nooit eerder gevoeld!! Herkent iemand dit? Maar misschien is het wel een beginnende blaasontsteking want we hebben ons suf geklust de laatste week. Moeilijk, moeilijk.......
 
Wat het ook is, het kunnen geen zwangerschapsverschijnselen zijn. Mocht je bevrucht zijn, dan duurt het nog een dag of 7 a 10 voordat het eitje zich in je baarmoeder innesteld en hormonen afgeeft waardoor je zwangerschaps kwaaltjes kunt krijgen.

 
Hoi Jenke!
kop op meid! alles kan,alleen duurt het wachten zo lang he? ik heb geen idee wat het is..maar het kan van alles zijn.
waren we maar gewoon hartstikke zwanger,dan waren we vast een stuk minder onzeker!
succes,
gr. petra
 
Pfffff, anoniem,je werkt wel heel ontnuchterend!!! Ik wou met mijn berichtje ook juist een beetje aangeven hoe moeilijk het is om klachtjes te negeren terwijl je diep in je hart beter weet. Maar die boodschap is gelukkig bij jou duidelijk overgekomen!!!! Ben jij trouwens die anoniem die voortdurend van die eerlijke, recht door zee, heldere antwoorden geeft? Jammer dat je dat dan niet eerlijk onder een (schuil)naam durft te doen!!!
 
hoi jenke!
hoewel ik het best wel grappig vind hoe je hierboven reageert op "anoniem" (je hebt wel gelijk hoor), begrijp ik heel goed wat je wil zeggen van die klachtjes en kwaaltjes... Trouwens ik heb al vaak gelezen dat sommige vrouwen gewoon VOELEN dat ze zwanger zijn vanaf de bevruchting. Ik weet niet of je 'wetenschappelijk' gezien als zwangerschapskwaaltjes kan hebben maar er bestaat ook zoiets als vrouwelijke intuïtie hé!!
heel veel sterkte!
liefs,
kaat
 
hallo jenke,

ook ik begrijp je verhaal, maar ik vind eigenlijk de "anoniem" die als eerste schreef toch niet zo heel rot schrijven?? of ben ik de enige?
ik denk niet dat die anoniem het zo bedoeld zoals het nu wordt opgepikt.

succes met alles!

xx kimpansee
 
Hoi meiden,
Ja, misschien vat ik het een beetje te zwaar op. Ik had ook al meteen spijt van mijn reactie. Dus hierbij anoniem, sorry. Het was ook niet rot geschreven maar zo direct. Ik weet zelf ook wel dat ik nu nog niet kan voelen of ik zwanger ben of niet. Maar goed, misschien is mijn geirriteerde bui ook wel een teken? :))
 
Terug
Bovenaan