klachtjes

Humeurschommelingen daarentegen kunnen een duidelijk teken zijn, maar helaas nu nog niet. Sorry...

Ik zal mijn antwoorden overigens wat minder 'ontnuchterend' formuleren. Ik begrijp ook wel dat als je graag zwanger wil worden je van alles 'in je hoofd haalt', maar soms is het helemaal niet verkeerd weer even met beide benen om de grond gezet te worden.

Probeer je niet te laten meeslepen hoe moeilijk dat ook is.

In ieder geval allemaal succes met zwanger worden.

Ik ben trouwens * en was vergeten m'n naam aan te passen. Zoals je misschien wel eerder hebt gelezen kan ik wel eens verkeerd uit de hoek komen, maar ik bedoel het goed.
 
Lijkt me een goed idee Kaat!! Kijk * , nu ik weet dat jij het was, lees ik het berichtje ook meteen heel anders!!!! Het kwam misschien ook door het anoniem erboven. Maar je hebt ook wel gelijk! Het is belangrijk om met beide benen op de grond te blijven aangezien anders alles een loppje met je neemt. We hebben het er niet meer over ok????
Liefs!! Jenke
 
gelukkig. vrede op aarde is misschien te veel gevraagd, maar laten we beginnen met dit forum.

Jeanette, met mij gaat het uitstekend. Hoewel ik het nog steeds niet helemaal geloof ga ik er maar van uit dat het echt zo is. Was in week 6 alleen wat misselijk. Ben nu bijna 9 weken en heb echt nergens last van. Daarom geloof ik het ook niet echt denk ik. Heb sinds 2 dagen wel het gevoel dat er wat gebeurt binnenin mijn borsten. Laten we hopen dat die maar snel mogen groeien!!

Voor de rest nog niet dik of aangekomen, dus nog niks te zien. We wachten rustig af. Maandag over 2 weken de eerste echo, dus dat wordt spannend!

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel volgen. Voor degenen die al zwanger zijn kan ik een leuke site aanbevelen. www.vaderschap.org . Bij progress kan je wat gegevens invullen (die worden onthouden als je je coockies niet wist) en dan kan je elke dag naar de ontwikkeling van je kindje kijken. Er loopt ook een meter mee met tijd en gewicht. Echt heel leuk.

Prettig weekend allemaal, ik ga mijn PC uitzetten en naar huis.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan