klachtjes

Hebben jullie ook al last van zwangerschapskwaaltjes??
Ik wel, misselijk af en toe, moe, darmen van slag en maagzuur, ook lijk ik snel te groeien, maar dat kunnen ook mijn reagerende darmen zijn. En natuurlijk erg gespannen borsten
Maar ik vind het heerlijk dat ik elke dag voel dat ik zwanger ben
 
Goedemorgen,

Misschien omdat het bij mij nog pril is, maar eerlijk gezegd merk ik weinig verschil.
Nu lees dat de meeste vrouwen gelijk wat merken, dat ze zich anders voelen .... zou dat pas merkbaar zijn als je wat verder bent?
Eind januari heb ik mijn eerste afspraak, misschien het dan wat echter gaat voelen.
 
ik heb altijd al op tijd last gehad van hormonen, heb eigenlijk nooit echt een test nodig, maar kan me niet herinneren dat ik bij een van mijn zwangerschappen zo misselijk was. soms denk ik straks zijn het er 2!!!
 
Eerste kind was ik van 3.5-20 weken kots misselijk. Medicatie hielp iets.
Nu voel ik mij fit. Soms iets misselijk, borsten iets gespannen moe. Buik die opzet.
Maakt mij onzeker dat ik mij zo goed voel hihi.
Nog 2 weken dan echo
 
Haha, ik voelde me bij onze zoon beter de eerste weken dan nu, toen had ik ook weinig last. Nu wat meer, maar ik vind het prima, zolang ik dat heb gaat het goed daar binnen.
Laurie? Veel succes vandaag, jij had toch echo vandaag of iemand anders? Ben even kwijt wie het precies was, maar succes in elk geval, hopelijk een goede echo
 
Terug
Bovenaan