Kleding bevalling

Ik ben in bad bevallen, dus ook geen kleding. Weeën heb ik opgevangen in een lang nachthemd en daarna in een groot shirt van mijn man (was alweer een paar uurtjes bezig). Na de bevalling een kamerjas en daaronder een voedingshemd en een makkelijke broek. 

Ik denk dat het er ook vanaf hangt wat je zelf fijn vindt. Ik ben in juni bevallen en had het best warm, ik had dus alleen een topje aan (gekocht bij de Hema) en een boxer zodat ik die uit kon doen zodra de bevalling begon. Je moet er vanuit gaan dat er een hoop viezigheid komt, dus het is maar net wat je wellicht zelf ook fijn vindt? Ik heb mijn topje aangehouden en zodra mijn zoontje ter wereld kwam heb ik mijn topje omhoog gedaan en de kleine bij me gelegd.

Ik had een hempje in me tas zitten..
Echter het ging allemaal zoo snel, ik kwam aan in het ZH met 10cm ontsluiting en persweeen. Ze hebben mijn broek naar beneden getrokken en ik was begonnen.
Had dus nog me BH, hempje en happy socks aan ?

www.hetbevallingsjurkje.nl 
Erg leuk handig jurkje die evt na de tijd ideaal is als je borstvoeding geeft. Gemaakt van heerlijk stofje, echt een aanrader! 

Bij de eerste een lang pyjama shirt van Bonprix gekocht. Uiteindelijk in m'n shirt waar ik mee binnen kwam bevallen ivm dat ze gelijk infussen aan sloten. 
Bij de 2e wederom in me shirt bevallen waar ik mee binnen kwam. Maar meer omdat de weeën zo snel kwamen dat ik me echt niet meer kon omkleden ?. 
Heb alleen schone kleding en de baby kleding gebruikt uit de vluchttas.

Ik ben bevallen in een big shirt. Een shirt met knoopjes kon ik toen niet vinden. Leek mij ook ideaal voor na de bevalling. Nu heb ik me big shirt gewoon omhoog gedaan toen de kleine op me borst gelegd werd. Iets minder mooi voor de foto's na de bevalling ;)
Ik zat van tevoren me ook druk te maken over wat ik aan moest doen. Uiteindelijk maakt het niets uit :)

Terug
Bovenaan