kleding die te klein is

A

Anoniem

Guest
Wat doen jullie met kleertjes die niet meer passen? Ik heb vanmiddag een stapeltje gemaakt. Er zaten zelfs nog winterkleertjes tussen. Ik laat het even liggen tot ik een plastic box heb gekocht en dan gaat het op zolder. We hebben nl. al eens last gehad van een muis op zolder, dus bij ons gaat alles in plastic opbergboxen. Zijn er ook mensen die de kleertjes meteen echt wegdoen? Naar een goed doel ofzo of aan familieleden doorgeven? Dat kan natuurlijk ook. Was zomaar nieuwsgierig toen ik aan het opruimen was hoe jullie dat doen. Ik krijg er wel een apart gevoel van. Dan vind ik het toch zonde dat ze er niet meer in past. En ik sta erbij stil hoe snel ze groeit. De nieuwe winterkleertjes in de kast leggen en sorteren is natuurlijk hartstikke leuk!

Groetjes!

Hoihoi,

Wij hebben 1 krat met allerlei spullen van Marissa die we gaan bewaren voor haar. Haar eerste pakje, de krant van haar geboorte dag speciale kleertjes, speentjes enz. enz.
De rest van haar baby kleertjes hebben we aan een kennis verkocht maar dat doen we dus echt nooit meer. Het was een krat helemaal vol met kei veel kleertjes en we hebben er maar 50 euro voor gekregen. Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik ze dan nog liever zelf hou. De volgende kleren worden dus niet meer op die manier verkocht. Ik ga ze nu op zolder leggen tot we 100 procent zeker weten dat er geen tweede komt

groetjes Linda

Wij hebben de kleertjes die Daantje niet meer past, ook op zolder gelegd in stevige kratten. Ik heb een paar maandjes geleden een hoop kleding weggegeven aan goede vrienden van ons die ook een meisje hadden gekregen. Daantje is zo snel uit haar kleertjes gegroeid, dat ik me er af en toe over verbaas!

Helaas is niet alles goed gebleven in de was, dus sommige dingen gaan uiteindelijk toch weg...Heb de komende twee weekjes vakantie en dan wordt het weer "Daantje-klerenkast-opruimdag".

Groetjes, Linda

Ik heb speciale kleding bewaard. Waaronder een hoop zelfgemaakte kleding (moeder en schoonmoeder gemaakt/gebreid)
En verder heb ik nog heel veel kleertjes bewaard die nog mooi waren. En als we straks een jongetje krijgen dan ga ik de oude kleertjes verkopen via internet en/of weggeven.

Ik zou zeggen gooi niet te snel iets weg. Ik heb namelijk Feline haar eerste jasje bij de 2de hands winkel ingebracht (hij was nieuw best prijzig) en ik had hem gewoon liever bewaard. Niet eens voor een tweede, want de mouwtjes waren krap en niet makkelijk aan te doen.

groetjes Maris

de kleding die nog mooi is heb ik bewaard voor een volgende....en als de volgende een jongetje is kan ik er nog een paar dingen uit halen en wat we met de rest doen dat weet ik nog niet...dat zien we dan wel weer...ik kan het nu nog niet weg doen...ik smelt helemaal als ik die kleine kleertjes weer zie. zo lief en zo mooi en zo klein

Hoi,

omdat er bij ons geen kinderen meer bij komen heb ik de kleertjes in pakketten op mp gezet. Verkoop ik het niet dan bel ik jeugdzorg of hun het willen hebben voor tienermoeders. Daar schijnen ze heel blij mee te zijn.

Groetjes van Marloes

Hoi

Ik heb inmiddels 5 bakken vol met kleding, wij zijn begonnen met maatje 44, dus we hadden veel en hij is er snel uitgegroeid, alles wat vies is, kapot is, of echt niet meer schoon te krijgen is, gooi ik weg. Ik ben daar heel makkelijk in....want ik weet van mezelf dat ik straks toch liever weer nieuwe kleertjes koop. Maar alles wat nog goed is heb ik bewaard, ik heb ze onlangs uitgeleend aan een tweeling, het jongetje daarvan had maat 56 en het meisje maat 44, dus die hebben een beetje van ons geleend, heb onlangs alles weer netjes terug gehad. En de rest we gaan zien of we een jongen krijgen in de toekomst of een meisje, maar tot die tijd blijft het in de bakken en dan ga ik dan wel weer uitspitten en dingen op Marktplaats zetten of eventueel weggeven!

Groetjes
Angel

ik zet kleding die te klein is op zolder.kan het niet over mn hart verkrijgen om het weg te doen.ik bewaar het voor een eventuele 2e kindje.(als het een meid word).ach het staat me niet in de weg maar het word wel steeds meer uiteraard.

gr petra

Terug
Bovenaan