kleding die te klein is

Hoi hoi,

Ik bewaar eigenlijk alles. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik kan het altijd nog wegdoen/weggeven. Ik heb al 3 grote dozen vol!

groetjes mirjam

HOi,

Ik bewaar speciale kleding, zoals zijn eerste pakje in het ziekenhuis, eerste schoentjes, kleertjes waar de eerste stapjes in zijn gmaakt, etc.
Verder heb ik soms kleertjes die ik helemaal geweldig vind, waarvan ik het erg zou vinden als er iets mee zou gebeuren, die bewaar ik ook.

Voor de rest (en ik ben nogal eens koopgek wat kleding betreft) heb ik een lade onderin de kledingkast van onze zoon. Iedere keer als iets te klein is geworden gaat dit direct in die lade. Zodat ik geen te kleine kleding in de kast heb liggen.

We heben een stel vrienden met een zoontje van 5 maanden jonger dan onze zoon, en zij zijn heel blij met de kleding van ons. Dus iedere keer als zij bij ons zijn, of wij naar hun toe gaan, dan wordt de lade leeggemaakt en wordt het weer goed gebruikt. Als het hun zoontje niet meer past krijg ik het terug, en wat dan nog goed is geef ik weer door aan andere vrienden met een pasgeboren zoontje. Zo is iedereen blij, en bijft mijn kast vol met goed passende kleertjes!

Kim

Hoi,

Ik bewaar de kleertjes waar ik 'iets' mee heb. Kleertjes die stuk of vies zijn gaan direct de prullenbak in. Wat over blijft gaat nu naar mijn neefje Lars. Hij en Bas schelen acht maanden, dus niet alles kan hergebruikt worden, maar mijn zus is altijd erg blij met de kleertjes.
De kleertjes komen daarna weer terug bij mij. Ik zet ze op MP. Ik merk wel dat jongens kleertjes lastiger verkopen dan meiden kleertjes. De kleertjes van mijn dochter heb ik altijd goed verkocht. Ik heb van haar nooit iets bewaard met het idee: 'voor de tweede'.
Heel lang wisten we niet zeker of we wel een tweede wilde. En als er dan al een tweede zou komen, dan moest het én van hetzelfde geslacht zijn (wij wisten vanaf week 20 dat we een meid zouden krijgen en hadden dus een echte meiden gadarobe en geen neutraal spul) én zo'n beetje in het zelfde seizoen geboren worden.
Uiteindelijk maar goed dat we niets bewaard hebben. Anders had Bas een hoop rose spul in de kast gehad.

Groetjes, Karin
mama van Eva en Bas

hoi hoi]

ik heb al 3 plastic boxen op zolder staan met kleidng die te klein is

ik heb niet alles bewaard

de dingen die uit model zijn, vlkekken heben of kapot zijn heb ik weggegooit

ook de verwassen kleidng (pyama's eigenlijk)

groetjes moekje

p.s want je weet maar nooit

Hoi,

Ik doe alle kleertjes wat te klein zijn op marktplaats verkopen.sommige kleertjes brengen veel op,bv Hema kleertjes.Van dat geld koop ik weer nieuwe kleding.
Heb de winter jas van mijn dochtertje (3 jr) verkocht op marktplaats voor 34 euro(koste 25 nieuw)Alleen de hele kleine baby kleertjes verkoopt niet zo goed.Alles wat ik dan weer over heb gaat mee naar de rommelmarkt,en wat ik dan weer over heb deel ik uit aan vrienden.Ik geef niks zo maar weg , ik heb het zelf ook moeten kopen.
Ik bewaar de kleding niet,als je nog een kindje wil,dan zijn de kleren toch alweer ouderwets of of je krijgt een ander geslacht of het kindje word in een ander seizoen geboren,en dan kan je het ook niet aan doen.

groetjes Natasja

alles staat in boxen op zolder.. het staat mij niet in de weg en ik wil het bewaren voor een tweede (mocht het ook een jongetje worden)

Ik bewaar alleen nog heel selectief de kleding. We weten nog niet of er ooit een 3e zal komen. Dus ik zoek alles grondig uit en de echt mooie dingen gaan in een doos op zolder, de rest gaat naar de rommelmarkt waar het voor een klein prijsje verkocht wordt.

liefs Saskia

De speciale kleertjes bewaar ik inderdaad en verder al een heleboel kleertjes met pijn in het hart in de kledingcontainer gedaan. Vooral met die kleine maatjes had ik het moeilijk.
Weet niet of er ooit nog een 2 de komt en dan is het ook nog eens afwachten of het een meid wordt. Heb je een jongen heb ik voor niks alles bewaart wat dan ws ook allang uit de mode is.
Een vriendin van mij is nu zwanger en als ze een meisje krijgt krijgt ze gewoon de kleertjes die ik niet meer gebruik en anders weg   zou doen.
Heb ook veel kleertjes van haar gehad toen ik zwanger was.

Terug
Bovenaan