kleding en luiers.

Jeetje, wat hebben sommige kindjes al grote maten zeg! Een half jaar oud en dan al maatje 86/92!
haha, die maat had mijn zoontje ook toen hij 3 jaar was!
Lise draagt nu 62/68 van rompers en kleding 68, sommige broeken en rokjes nog 62.
En ze draagt luier maatje 3, zit nog prima.
Was toevallig gisteren bij het cb en ze weegt nu met 6 maanden, 7130 kilo en is 67,5 cm lang.

hier 68-74 en maat 4 in luiers (3past nog wel, maar ben al over)

Vind idd dat de meeste erg hoog zitten in de maten, normaal draagt een jongetje toch 86 met een jaar (en ik had geen kleine/lichte jongens)

@lorena, mirjam en mj,
mijn vriend en ik houden er zelf niet van om strakke kleding te dragen. en dan uit gewenning geven we dat alicia ook niet aan. maar qua broek kan ze ook echt geen kleinere maat aan. shirtjes ook echt maat 80 anders zijn ze te kort bij haar buik :p

pascal is meer model meloen. hihi. heeft een brede borst. met maatje 74 krijg ik zijn armpjes niet meer in de mouwen. om de bovenbeentjes zou 80 nog gaan, maar om de middel (waar zijn middel zou moeten zitten) zit dat te krap. hij draagt dus ook meestal van die jogging broekjes en geen spijkerbroekjes of dat soort stugge stof. in mijn familie en schoonfamilie zit veel lengte/breedte. maar voor t zelfde geldt stagneert de groei straks.
van mij hoeft ie ook niet zo hard te groeien hoor, hij moet het ook allemaal mee tillen.

hahaha grapjassen zijn jullie toch! smooty en secretmom....

Jorn is nu 70 cm.... dus mt 74... en hij is wel wat groot.. maar papa is dan ook 1.95 lang...

hoop iig dat ie pas in 86 zit als ie een jaar is geweest hahha

Terug
Bovenaan