Kleding kleintje bevallen

<p>Dames, </p><p>Hoeveel setjes kleding hebben jullie gekocht? En van welke maat? </p><p>Vind lastig is de 1e en heb geen idee welke maat ik nou zou moeten kopen. </p><p>Vast bedankt.</p>

Ik heb zowel mt 50 als mt 56 gekocht  Zowel een boxpakje als een normale set incl. Mutsje en sokjes. Je kunt ook altijd wachten op de 32 weken echo, is een groei echo en maken ze een schatting van het gewicht. Als dit wat groter is dan gemiddeld slaan ze vaak mt 50 over  

Ik heb zowel mt 50 als mt 56 gekocht  Zowel een boxpakje als een normale set incl. Mutsje en sokjes. Je kunt ook altijd wachten op de 32 weken echo, is een groei echo en maken ze een schatting van het gewicht. Als dit wat groter is dan gemiddeld slaan ze vaak mt 50 over  

Zit er zelf ook wel aan maat 56 te denken om daar wel wat meer van te halen. En week 32 afwachten wat ze zeggen met de echo stel de kleine is kleiner kan ik al5ijd nog wat halen. Of eventueel omslaan stel de kleine is toch kleiner dan ze dachten op de echo.

Ik had heeeel veel 56, hij heeft ook redelijk wat niet aangehad. Ik had 2 rompers(een lange een korte mouw) mee naar t ziekenhuis, 2 broekjes 2 shirtjes 1 jasje en 2 mutsjes(2 verschillende maten). Boxpakjes vond ik in t begin nog wat onhandig met verschonen. 

Wij hadden veel 56, bijna geen 50. Maar ze was lang en wat dunnetjes  Dus ze had wel maat 50 nodig. Dus we hebben nog wel wat bijgehaald.
Ze is/was overigens wel 52cm.
Merk wel dat ik snel naar dezelfde dingetjes grijp. Wij hebben wel meerdere rompers. 5 x maat 50 en hebben ook 50/56. Ze heeft al een paar keer bij hef verschonen geplast en moest dan een schone romper aan. 

Ik had iets van 4 setjes maat 50 en 6 setjes maat 56. Rompers had ik maat 50/56 en daar een stuk of 8 van. Zou niet teveel maat 50 halen, en anders is er altijd wel iemand die wat bij kan halen. Extra rompers zijn wel handig, in het begin heb je sneller kans dat ze plassen of poepen als je aan het verschonen bent.
Mijn dochter was 54 cm en heeft 2 a 3 weken maat 50 aangehad. Ze was lang en dun. 

Terug
Bovenaan