Ik krijg van mijn broer kleding die van mijn neefje zijn geweest. Het zijn vooral dure kleding, en helaas ook niet altijd mijn style om het zo maar te zeggen. Hun zijn meer van de "kak" en wij wat meer van de casual. Maar gelukkig zijn hun wel net als ons fan van het merk Pointer en die kleding is gewoon erg kostbaar. Ik ben er dus altijd erg blij mee als ik ze krijg.
Maar soms neus ik ook wel eens op Marktplaats en heb er al eens een leuk kledingstuk aan overgehouden.
Maar laatst had ik een nachtdienst met een collega die 4 jongens heeft en waarvan de oudste inmiddels 8 jaar oud. Ze had 3 vuilniszakken met kleding meegenomen welke natuurlijk al van oudste op jongste waren overgegaan en ik dus de 5e gebruiker zou gaan worden. De kleren waren helemaal vaal, bevlekt (ontvangen haha) en afgetrapt.. Zij heel trots alles één voor een laten zien en ik mocht dan zeggen wat ik wilde hebben.. Ik vond eigenlijk alles lelijk hahahaha.. Gelukkig moest zij halverwegen iets gaan doen zodat ik even snel kon spitten in die berg kleding en kon gelukkig 2 truitjes vinden die nog "mooi" waren én in zijn maat. Anders voelde ik me helemaal rot..
Ik vond het ook vervelend om bij élk kledingstuk te zeggen dat het niet mijn smaak was, dus af en toe ging het onder het mom van "te groot" of "heeft hij al"..
Tsja,.. ik vond het meer moeilijk omdat ze zelf zo enthousiast was en waarschijnlijk haar eigen kinderen er weer in terug zag toen het net gekocht was haha, maar ook dat ze al die moeite had gedaan om alles mee naar het werk te slepen. Dus ik ben wel eerlijk geweest, maar na 1,5 vuilniszak te hebben gezegd dat het niet zo mijn smaak was het ik de andere "leugentjes" maar gezegd..
Maar zolang de kleding nog mooi is en niet afgedragen zal ik Kay gerust in 2e hands kleding laten lopen hoor!!
Dus eh,... Iemand al maat 86 gegroeit? hahaha..
Esmé mv Kay