kleding maat !

A

Anoniem

Guest
hoi

ik vraag me wel eens af selina is nu 4 maanden en heeft al maat 68 is dit normaal of groot voor haar leeftijd wie hebben er nog meer al maat 68 met 4 maanden.ik vind niet erg hoor maar over al staat op maat 68 voor 6 maanden is.ach ik ga zaterdag weer lekker shoppen voor mezelf en natuurlijk ook voor selina gelijk goeie reden.

liefs tara  mama van selina 14-04-07

Nou, hier had Christian ook gewoon maatje 68 aan met 4 maanden hoor (en nu nog steeds, trouwens, vandaar waarschijnlijk die '6 maand' aanduiding in het labeltje...).
Ik geloof dat heel veel kindjes met 4 maanden die maat hebben/hadden.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 maanden)

Ilyas hing een beetje tussen 62 en 68. En heeft nu nog steeds 68 (bijna 7 maanden).

Joey had ook met vier maanden maat 68, als ik het nu terugreken. Om de 8 weken ging hij over op een volgend maatje. Dus 8 weken maat 56, 8 weken maat 62, hij was dus 16 weken met maat 68. Maar hij past m nu inderdaad nog (met 7 maanden). Heb zelf het idee dat hij met 4 mnd. maat 62 had, maar toch niet...

Met 4 maanden paste mijn meisje nog in sommige maatjes 56 en sommige dingen maatje 62, maar ze is ook maar klein hoor. nu met 5 maanden nog steeds mt 62.

Groetjes Monique

Esther is bijna 7 maanden en ik ga van de week maar eens shoppen voor maatje 80... Als dat zo blijft gaan, ga ik failliet aan de kinderkleertjes!

Mirre ziet hier ook al maanden in   de 68, deze wordt wel bijna te klein. Vaak heeft ze ook al maat 74 aan. Zelf vind ik wel dat er ook veel verschil in maten zit, bijv maat 68 van het ene merk kan weer veel kleiner of groter uitvallen.

Groethes esther , mama van Mirre Jasmijn bijna 6 maanden

Fleur was 50 cm met de geboorte, en groeit niet zoveel, ze is nu ruim 7 maanden (4 jan) en heeft maat 62, en daar moet ik nog weleens iets van omvouwen, maat 56 heeft ze sommige dingen nog van (is nu 60.5 cm)

Niels was bij de geboorte ook 50cm en had met 4 maanden ook maat 68, hij was met 3 maanden net zo groot als fleur nu is.

De een groeit sneller dan de ander, en wanneer de ander even stil staat, hoop ik dan fleur gewoon geleidelijk doorgroeit.

Wel leuk om steeds nieuwe dingen te kopen, ze hebben ook zoveel keus, koop nu de wat duurdere kleertjes, die gaan langer mee en aangezien ze toch niet zo snel groeit, ziet het er nu na een paar maanden nog als nieuw uit.

Terug
Bovenaan