kleding maat !

senna is zondag 6 maanden en die heeft al een tijdje 68. maar hij heeft ook nog wel dingen in maat 62 en ook in 74 die hij goed past. maar laten we het maar op 68 houden, dat heeft hij het meeste.
hij heeft zelfs nog een shirtje van nijntje maat 50/56 die hij nu nog steeds past (vindt hem er nu te groot voor, is echt zo'n zacht kleurtje dus gebruik hem nu als pyjama shirtje).
apart he??

liefs marijke

hoi hooi

Ra`Shae is nu 5 maanden en draagt nog steeds maat 56 heel soms maat 62 maar daar zwemt ze nog in hihihi .
ik had laatst een broekje maat 68 gekocht nou daar kon haar middel twee keer in .!!!

sarah is nu 4 maand, 64 cm en 6470 gram. van shirtjes en rokjes heeft ze meestal maatje 62 en van jurkjes meestal maatje 68. Maatje 56 heb ik nu echt opgeruimd want dat past echt niet meer!

Hangt helemaal van het merk af  van de week had hij van noppies een shirt maat 80 aan en van de hema een broek maat 62!!!!!

De laatste keer was hij 71 cm (was met vijf maanden). Hier ook een lang tenger mannetje, veel dingen zijn te ruim. Ben daarom blij met broeken met verstelbare tialle.

Groetjes
Chris

Berend is nu 7 maanden:

broekmaatje 62 - 68

truitjes maat 68, maar die zitten wel ruim

Hij is dus niet zo groot? geen idee hoe lang die eigenlijk is. zal er straks eens een centimeter naast leggen.

Renske heeft ook al vanaf 4mnd 68, nu nog steeds en sommige dingen past ze ook al beter in 74, maar dan moet ik oppassen dat het niet te lang word, ze is nl een klein propje!
groetjes Mieke

Terug
Bovenaan