Kleding,.. wat een ellende!

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Omdat mijn figuur niet meer is wat het voor de bevalling was zit ik echt met een kledingprobleem. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Broeken passen gelukkig weer allemaal, maar een kort truitje kan dus écht niet meer met die vleesschort! Of een truitje wat strak zit is ook geen gezicht meer,.. zucht... Ik vind het ook wel moeilijk iets te vinden wat bij dit peer/appel/meloenfiguur past..

Kleding die ik leuk vind staan dus niet meer, kleding die nu lekker zouden  zitten is wat voor een oud wijf (ja ik weet dat ik al 30 ben!!! haha) en de overige kleding zijn stinkend duur! Omdat ik dus héél wat nieuwe kleding nodig heb is dat natuurlijk een kostbare investering. Ik koop dus voor en na wat, maar ik vind het echt een ellende danwel frustrerend. Helemaal omdat ik bijna alles aan kay uit geeft hihi,..  eigen schuld dikke bult..

Elke dag een doffe ellende als ik mijn kledingkast open maak en op zoek ga naar iets wat dan ook maar enigzins uit ziet. Kan er zo van balen..  Laats weer eens wat gekocht en als ik dat aan heb voel ik me weer helemaal happy. Maar kan dat moeilijk elke dag aan hihi..

Ik moet eens mezelf niet zo wegcijferen en eens lekker geld, voor zover dat gaat, uitgeven aan mijn eigen garderobekast.  

Hebben meer mama's zo verschrikkelijk de balen van hun garderobe?

Esmé mv Kay

Heeeeel herkenbaar, ben blij dat wij bedrijfskleding hebben, hoef ik daar niet over na te denken hahahaha....
Maar ja naast mijn   werk wil ik er toch ook een beetje leuk uitzien, erg lastig, zeker met een buikoverschot (fijn hé zo'n enorme toeter vorig jaar!)
Ik hoop dat ik straks in de uitverkoop voor weinig toch nog wat leuke dingen kan vinden zodat ik de zomer in ieder geval een beetje doorkan.
De meiden hebben uitpuilende kasten met leuke kleertjes, kan af en toe niet kiezen wat ik ze aan zal doen terwijl er in mijn kast   niets te kiezen valt.
Het is ook allemaal veel leuker in die kleine maatjes dan in mijn veel te grote maat.
Manlief heeft me ook al een keer een  subtiele hint gegeven dat de meiden er leuk uit zien maar dat mama niks voor zichzelf koopt en dat 'ie dat wel erg jammer vindt.
En gelijk heeft 'ie!!!

Succes met het vinden van veel leuks voor jezelf.  
groetjes Danielle.

Als ik ga kijken voor kleding heb ik nu nog de neiging om bij zwangerschapsmode te zoeken...maar dat mag niet van mezelf, dus ik doe het niet. Of: ik heb het nog niet gedaan na de bevalling, maar soms is het wel heel verleidelijk... Lekkere wijde blouses die mijn zwemband verbloemen enzo....

Dat is ook trauma nummer 1 bij mij.
Ik ben al niet superslank, dus wat moeilijker om iets leuks te zoeken.
Ik ben wel weer terug op het gewicht van voor de zwangerschap en heb maat 46 weer terug ( joepieieieie...eindlijk meer keus in de winkels)
Ik heb nog veel broeken in de kast liggen, maat 44. die zijn van zomer 2005, daarna was ik aangekomen dus naar maat 46 en toen zwanger!

Ik hoop echt er nog zo'n 7 kilo af te vallen, dan kan ik die broeken weer aan!

Ik had daarbij ook een hoop leuke t-shirts van esprit(edc), nou... als ik die nu aan doe.. JUIST blubberbuik eronderuit!

Maar, ik heb vorige week van manlief een aantal nieuwe blousjes gekregen, bij miss etam heb je niet zo van die oude wijven kleding, dat is echt helemaal mijn winkel!!

En, ik snap wat je bedoeld, als die blousjes en de was zitten...zucht.. wat trekken we dan weer aan? dus ik wil ook nog een paar leuke kleding stukken erbij!

weet je waar ik zo van baal, de meeste kleding valt zo klein en strak uit. Ik ben echt niet mager maar zelfs in xl lijk ik soms een rookworst

Een ander alternatief is superlang en wijd en dan voel ik me zo'n oud wijf.

Sorry dames, kan u niet echt helpen! Heb wel een beetje buikje overgehouden, maar ben van maat 44 naar maat 38-40 gegaan. Heb dus ook allemaal nieuwe kleren moeten kopen. Ik droeg graag van die lage spijkerbroeken, maar dat kan nu niet meer. Hangt het buikje er overheen namelijk!

Ik had zo gehoopt dat dit niet ter spraken kwam.
Voelde me al een beetje ellendig vandaag, maar nu is het topdrama

Nee hoor zo ernstig niet, maar tis wel ellende.
Ik ga vrijdagavond lekker even naar Big L, dat is een zaak hier in de buurt en hebben van alles B merken, maar ik zie geen verschil met A merken hoor, ja het prijskaartje.
Ze hebben er only, esprit, mexx, cars, g-star enz En dat allemaal voor veel veel minder dan in de winkels.
Wel is het de ene keer meer als de andere keer. Dus ik hoop op de goeie keer hihi

Maar ik herken het inderdaad heel goed, zo heb ik shirt die ik wel pas, maar zodra ik mn armen op til, flopt al mn blubbers eronder vandaan, jak!

Hoi hoi,

Nou breek me de bek niet open ,doffe ellende ook hier in de kleerkast.Voor mijn zwangerschappen had ik maat 42/44 en nu...durf het bijna niet te vertellen...
moet ik het helaas doen met maat 50.Ik voel me zo groot en zo onaantrekkelijk.Straks als ik geen bv meer geef ga ik wel zo ongelovelijk afslanken..ik wil terug naar maat 42.
En dat gaat me lukken..dat beloof ik!!

Groetjes van een oversized Kitty.

Terug
Bovenaan