A
Anoniem
Guest
Hoi mama's,
Omdat mijn figuur niet meer is wat het voor de bevalling was zit ik echt met een kledingprobleem. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Broeken passen gelukkig weer allemaal, maar een kort truitje kan dus écht niet meer met die vleesschort! Of een truitje wat strak zit is ook geen gezicht meer,.. zucht... Ik vind het ook wel moeilijk iets te vinden wat bij dit peer/appel/meloenfiguur past..
Kleding die ik leuk vind staan dus niet meer, kleding die nu lekker zouden zitten is wat voor een oud wijf (ja ik weet dat ik al 30 ben!!! haha) en de overige kleding zijn stinkend duur! Omdat ik dus héél wat nieuwe kleding nodig heb is dat natuurlijk een kostbare investering. Ik koop dus voor en na wat, maar ik vind het echt een ellende danwel frustrerend. Helemaal omdat ik bijna alles aan kay uit geeft hihi,.. eigen schuld dikke bult..
Elke dag een doffe ellende als ik mijn kledingkast open maak en op zoek ga naar iets wat dan ook maar enigzins uit ziet. Kan er zo van balen.. Laats weer eens wat gekocht en als ik dat aan heb voel ik me weer helemaal happy. Maar kan dat moeilijk elke dag aan hihi..
Ik moet eens mezelf niet zo wegcijferen en eens lekker geld, voor zover dat gaat, uitgeven aan mijn eigen garderobekast.
Hebben meer mama's zo verschrikkelijk de balen van hun garderobe?
Esmé mv Kay