Kleding,.. wat een ellende!

Ik heb dat probleem helemaal niet! hihi, ik kijk gewoon niet meer naar kleding. haha.
Wat een ellende.
Maar ik ben nu flink aan het afvallen, dus ik mag nog niet gaan shoppen van mezelf. Wat ik wel stiekem gezien heb is dat van die truitjes/blousjes die van boven (tot net onder de borsten) strakzijn en daaronder wijd uitlopen helemaal hot zijn. Dus dat geeft hoop!
Succes allemaal met de spiegel!
Liefs Nelleke

Nou ik heb nu ook....ben lichter als voor beide zwangerschappen. Maar broeken die toen (ik zwaarder was) wel leuk zaten....zitten nu niet meer mooi omdat er zo'n vellap overheen hangt. Het idee van taille is ver te zoeken...mijn ribbenkast gaat over in mijn   heupen.....

Hallo meiden,

ik moet zeggen dat het bij mij de hele andere kant op is ben altijd al dun geweest maat 36/34 na mijn bevalling ben ik nog dunner geworden!! En is ook niet leuk hoor!!!!!, had gehoopt dat er wat aan zou blijven plakken maar in tegendeel  en dan ook nog eens mijn borsten gekrompen van een b naar aaaaaaaaaaaaaa mischien is er wel meer kleding voor slanke maar dat vindt ik weer geen reet aan het is allemaal voor dat jonge spul! en ben toch alweer 35 soms kijk ik wel eens op de kinderafdeling  whee
of ik moet duur! en dat ben ik niet waard want dat trek ik dan weer nooit aan tuurlijk
soms kijk ik in de spiegel en lijk wel een junk met die dunne stokjes!! (en dat piekige haar, ben nu al denk ik 1, 5 jaar niet naar de kapper geweest)
dus is het altijd een spijkerbroek en t-shirt.

Sterkte meiden, ff verhaal aan de andere kant!!! liefs Jolanda

Ja Jolanda kan me voorstellen dat dat ook niet leuk is. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal maatje 36/38 hebben? Gewoon allemaal standaard hihi lekker saai!

Bah Esmee waarom begin je dit onderwerp!!!
(hier dus hetzelfde probleem)

Grtz Kirsten

Inderdaad wat een topic! En ik voel me de laatste weken al zo'n vetzeug! Ik weet het, ik ben zwanger, dan mag het zeggen ze, maar eigenlijk ben ik dat zoooooo zat. Dat dik zijn he? Het is de tweede zomer met een dikke buik....terwijl er zo enorm veel leuke dingen in de winkels hangen......
Mijn buik was ik na Hjerre nog niet kwijt en had ik daarvoor ook wel. Ik wil er liever niet aandenken hoe het eruit ziet na deze zwangerschap...pffff. Ik had voor de zwangerschappen een goeie maat 40...met buikje en ik hoop eigenlijk dat ik die weer terug mag krijgen straks...over een helelelele poos ben ik bang!

Groetjes Hanneke

Tja....ook mijn figuur zal nooit meer hetzelfde zijn als voor mijn zwangerschap....gelukkig kan ik wel mijn oude broeken weer aan...yes!! Alleen die zwemband, tja die zal ik er wel niet meer afkrijgen.

Toch ga ik altijd nog even met mijn moeder een dagje stadten eens in de zoveel tijd om even lekker wat aandacht/kleding voor mezelf te kopen. Natuurlijk blijft er dan ook wel wat voor mijn kleine man over....hahaha. Maar ik breng hem dan altijd lekker naar zijn andere oma en ik ga heerlijk een dagje winkelen. Moet je echt doen hoor dames, jezelf niet weg cijferen en even aan jezelf gaan denken. Je voelt je zoveel beter in nieuwe kleding....en ja het zal even zoeken zijn naar de maat of een ander model maar als je weer wat nieuws in de kast heb hangen sta je smorgensvroeg al vrolijker op.
Ik heb na mijn zwangerschap ook andere broeken gekocht, ook al wist ik dat ik nog zou afvallen, toch weer gewone spijkerbroeken gekocht. Wat voelde ik me heerlijk!!!
Nu kan ik ze niet meer aan maar ja....wie weet met de volgende??

Ook een bezoekje naar de kapper niet overslaan. Lekker even verwennen met een heerlijk nieuw kapsel, (al is het maar puntjes knippen) toch even genieten.

Ik zorg er smorgens altijd voor dat ik zelf eerst ben aangekleed, haren gedaan en niet te vergeten lekker make-up op. Als ik dat gedaan heb dan is Tijs aan de beurt eerder niet. Ik zit niet lekker in mijn vel als ik niet even smorgensvroeg lekker aandacht aan mezelf besteed.......

Dus dames, ga lekker oppas regelen, met je kleine stadten is leuk, maar niet te doen als je echt kleding wilt gaan zoeken, en ga heerlijk en dagje winkelen/kapperen e.d.
Je zult zien dat je je daarna weer lekker vrouw voelt.....

Succes Daan mv Tijs 10 maanden

OOOO, wat herkenbaar! Die zwemband wil er echt niet af, en ik ben niet zo'n dieetmens, dus eigenlijk klaag ik wel, maar doe er weinig aan.

Mijn broeken voor de zwangerschap kon ik vrij snel weer aan, maar ben altijd groot en sterk (zeg ik maar ipv fors) geweest dus qua bouw zal er niet veel veranderen.

Wel zijn veel shirtjes gewoon te kort geworden! (hhaha, vrouwke, je bent dus breder......)Maar volg gelukkig wel de laatste mode: iets langere shirtjes en bij H&M is het vaak niet zo extreem duur en schaam ik me er niet voor om een maat groter te nemen! Maar als je lengte 1.85 is heb je vaak niet veel keus, meestal zijn lange meiden van die slanke dennen!

Het enige wat ik nog aandoe van de zwangerschapskleding is de bikini, omdat dat broekje zo lekker hoog zit en je die striemen e.d. niet ziet!!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan