Tja....ook mijn figuur zal nooit meer hetzelfde zijn als voor mijn zwangerschap....gelukkig kan ik wel mijn oude broeken weer aan...yes!! Alleen die zwemband, tja die zal ik er wel niet meer afkrijgen.
Toch ga ik altijd nog even met mijn moeder een dagje stadten eens in de zoveel tijd om even lekker wat aandacht/kleding voor mezelf te kopen. Natuurlijk blijft er dan ook wel wat voor mijn kleine man over....hahaha. Maar ik breng hem dan altijd lekker naar zijn andere oma en ik ga heerlijk een dagje winkelen. Moet je echt doen hoor dames, jezelf niet weg cijferen en even aan jezelf gaan denken. Je voelt je zoveel beter in nieuwe kleding....en ja het zal even zoeken zijn naar de maat of een ander model maar als je weer wat nieuws in de kast heb hangen sta je smorgensvroeg al vrolijker op.
Ik heb na mijn zwangerschap ook andere broeken gekocht, ook al wist ik dat ik nog zou afvallen, toch weer gewone spijkerbroeken gekocht. Wat voelde ik me heerlijk!!!
Nu kan ik ze niet meer aan maar ja....wie weet met de volgende??
Ook een bezoekje naar de kapper niet overslaan. Lekker even verwennen met een heerlijk nieuw kapsel, (al is het maar puntjes knippen) toch even genieten.
Ik zorg er smorgens altijd voor dat ik zelf eerst ben aangekleed, haren gedaan en niet te vergeten lekker make-up op. Als ik dat gedaan heb dan is Tijs aan de beurt eerder niet. Ik zit niet lekker in mijn vel als ik niet even smorgensvroeg lekker aandacht aan mezelf besteed.......
Dus dames, ga lekker oppas regelen, met je kleine stadten is leuk, maar niet te doen als je echt kleding wilt gaan zoeken, en ga heerlijk en dagje winkelen/kapperen e.d.
Je zult zien dat je je daarna weer lekker vrouw voelt.....
Succes Daan mv Tijs 10 maanden