Kleding

Zeeman! Heeft zoveel leuke dingen voor die kleine meiden nu. Wibra vind ik ook altijd wel leuk. Ja en de hoeveelheid is niet echt een nummer aan vast te plakken dat is voor iedereen verschillend. Ik vind het vooral fijn dat je iniedergeval een jurkje, kort broekje, lang broekje, vestje en shirtjes hebt.

Zeeman!! Hema vind ik ook super lekkere rompertjes hebben (bamboe) C&A voor de wat molligere kindjes. Ik heb altijd minimaal 4 rompers lange mouw/ 4 kort. 2/3 leggingbroekjes. Daarnaast altijd 4 setjes kleding voor het seizoen. 1 vest 1 jasje. Vaak nog wel meer maar dit is minimaal. Ligt ook aan de maat de eerste maten wat minder. Mijn zoontje heeft nu 74/80 daar zit hij wat langer in dan koop ik ook meer.

H&M en HEMA al genoemd?
Verder koop ik bij;
Otrium.nl, kinderkleding.nl, kleertjes.com, amazingkids.nl en toevallig aktiesport laatst voor een superleuk Nike setje plus zijn eerste schoentjes (Nike) ?. Ook Choices met name IT kleding is leuk.
Ook weer voor het eerst live gaan shoppen en ik kwam een superleuke Outlet tegen met merk kinderkleding van o.a. Tommy, Calvin, retour, Vingino, enz. Ben alleen de naam vergeten van de zaak, zal de bonnetjes eens opzoeken?

Prenatal, Hema, H&M, Name it, Zara kids, Mango kids, Hema en Bakkaboe soms! Zeeman wordt zeker ook steeds leuker, je kan daar soms ineens echt goed slagen.

Op Facebook ben ik ook lid van 2dehands quapi / like flo / tumble n dry. Dat zijn dure merken en ik wil geen €40/€50 voor een nieuw merkjurkje betalen. Tweedehands is die kleding nog super goed en betaal je €20. Vooral voor m'n oudste dochter van 3.5 jaar doe ik dit tegenwoordig veel, ook omdat zij nu gerust 6 tot 12 maanden in 1 maat zit. Baby's groeien overal natuurlijk nog zo snel uit...

Hoeveel? Ik heb altijd 6 rompers minimaal. Daarnaast zo'n 6 broekjes en 6-10 shirtjes en zo'n 4 jurkjes. Een vestje, en in de zomer nog 4 korte broeken erbij.

Ah, hoeveel had ik even gemist. Ik heb veel te veel maar dat komt omdat we soms wel drie keer per dag moeten verschonen vanwege diarree, spugen en mondjes terug na vaste voeding (oh help, vaak oranje en de meeste rompers zijn wit ?). Ik koop ook nu nog veel met lange mouw of lange pijpen omdat ik niet weet wat het seizoen gaat doen. Omdat jij een meisje hebt zal je waarschijnlijk wat meer jurkjes halen.
Komt neer op ongeveer;
-10 broeken, 10 korte broeken
-15 rompers lange mouw, 15 rompers korte mouw 
-15 shirts lange mouw, 15 shirts korte mouw 
-3 vestjes, 2 jassen 
- 15 paar sokken 
- 10 pyjama's lange mouw en lange pijpen, mocht het warm genoeg zijn alleen een romper (voornamelijk boxpakjes, vind ik zelf prettiger)
- 2 slaapzakken puckababy 4 seizoenen, zou ik tot in ieder geval twee jaar mee moeten kunnen doen.

Terug
Bovenaan