kleding

Hoi,

Ik paste rond een week of 10 ook niet meer in mijn kleding en heb toen bij miss etam (bij zo'n soort outletwinkel van hun, daar hebben ze een paar van in Nederland) voor 20 euro 3 zwangerschapsbroeken gekocht. Ik heb maat 42 en heb ze ook in maat 42 gekocht. Toen het buikgedeelte nog wat te groot was heb ik het gewoon omgeslagen (dan zakt de broek niet af). De buikband ben ik gaan dragen met een week of 13, het word natuurlijk mooier als de buik groter is, maar iedereen reageerde heel positief bij mij. Ik draag die broeken inmiddels 10 weken en ze passen nog prima, het buikgedeelte vul ik nu ook mooi in dus het zit perfect.
groetjes, Jane
 
Vanaf week 9 heb ik ook een positiespijkerbroek gekocht. Omdat het de 3e is had ik wel veel kleren maar die waren allemaal nog zo groot leek het. De spijkerbroek zat eerst wat wijd maar nu heerlijk. (12 wk en 5 dg) Prenatal, 39,95 euro) Je voelt je zo veel beter met lekkere kleren aan. En als dat voor jou al een buikband is dan doe je dat toch lekker?
 
Ik heb het nu ook al, ben pas 7 weken maar het is meer dat ik het idee heb dat mijn buik klem zit. Niet lekker. Ik ga eerst op de broeken met elastiek, en maar een sbij hennes kijken. bedankt voor de tips!
 
Ik heb wel twee buikbanden, maar eentje is eigenlijk een maat te groot dus dat duurt nog wel even, de andere zit lekker strak en geeft wel veel steun. Maar ik vind het nu ik een mooie buik heb wel leuk om er een sjaal omheen te knopen, dan zit hij zo strak als je wilt en het zit ook nog eens heel erg lekker. Dat kun je als je wilt ook al doen als je nog geen enorme buik hebt, hij lijkt namelijk een stuk groter als je een beetje slim knoopt :)
 
Bij H&M kun je uit de gewone collectie leuke stretchbroeken kopen. Met een leuk shirt en een buikband zit het er hartstikke leuk uit. heel geschikt voor de eerste maanden als de positiebroeken nog te groot zijn.
 
Terug
Bovenaan