Kleding

Hoi hoi,

Wat dragen jullie kleintjes? ik vind het soms zo moeilijk in te schatten.. vooral voor buiten.. is het niet te koud of te warm!? Vind het best lastig.. voel altijd wel in zijn nek en dan is de temp gewoon goed.. maar toch vraag ik me dan weer af of het wel goed is.
Jari draagt meestal gewoon een rompertje (korte of lange mouwen) met een shirtje erover en een broekje.. geen spijkerstof..dat lijkt me zo irritant zitten als je continu ligt.. meestal houdt hij het 'snachts ook aan en de volgende ochtend weer iets schoons..
trekken jullie echt aparte pyamaatjes aan voor als ze echt naar bed gaan ? of ook gewoon wat ze overdag aanhebben?

Nou ja ben gewoon benieuwd hoe jullie de kleintjes aankleden ;)

Ik heb hier een romper lange mouw als ze den tshirt draagt en korte mouw als het shirtje lange mouwen heeft. Spijkerbroekjes draagt ze wel maar die doe ik uit als ze gaat slapen. Soms kleed ik haar wel om naar pyjama maar ook heel vaak dat ze gewoon slaapt in haar setje en dan in de ochtend weer schone kleding aan. Als ze haar pyjama wel aan heeft gehad, is de dag erna vaak een pyjamadag ;)

Ik doe eigenlijk hetzelfde, alleen heb ik wel een soort van pyjama broekje die aangaat als hij naar bed gaat. Vind het ook lastig vooral als we naar buiten gaat en de zon schijnt en dan weer niet en als het dan ook nog waait....

Ik gebruik rompers met lange en korte mouwen, let er nog niet zo erg op. Verder alleen korte mouw als het echt mooi weer was (dus nog niet zoveel aan gehad). Één dag als vandaag gen jas aan, maar in de maxi cosi heeft hij nog wel een wrapper en in de bak een soort slaapzak.
's avonds voor het slapen gaan zijn pyamabroekje aan mits hij een lastig broekje aanhad. Heb een paar soort jogging broekjes, die hou ik gewoon wel lekker aan.
Maar this zeker lastig met dit weer, ik check ook zijn nekje.

Ik doe Aniek een romper met korte mouwen als ze een truitje met lange mouwen aan heeft en andersom. als ik twijfel over een jasje, omdat die die ik heb vrij warm zijn, doe ik haar een vestje aan. daarnaast doe ik haar vaan savonds in bad en daarna een pyamaatje aan. als ze savonds niet in bad gaat gaat ze met kleren aan in bed. ze heeft alleen kleertjes van zachte stof anders doe ik het haar uit.

Hoi, ik bedenk mij 1 laag extra dan ik zelf. In maxicosi heeft hij een jas en een zak overzich heen, maar die zak sla ik open in de winkel ed.
Van de week in de auto had ik hem te warm, toen was 1 laag exta dus weer niet goed. Soms vind ik het ook moeilijk. Spijkerbroek van de hema van new born zijn leuk en zacht!

Piama krijgt hij altijd aan, is even wat luchtiger dan kleding. Daarbijkan hij de volgende dag zijn broekje weer aan, scheelt toch weer was.

X

Hier kijk ik gewoon naar wat voor weer t is maar rompers met lange mouwen doen we hier niet aan, vind t ondingen en ze is net als wij alle 3 warmbloedig dus ik hoef haar niet te warm aan te kleden. Zoals vandaag krijgt ze een romper met korte of geen geen mouwen aan, een shirtje met lange mouw, een legging en een jurkje zonder mouwen aan. In de maxicosi krijgt ze een jasje aan met capuchon want ik bedek wel steeds de oren met die nare wind. Maar de zak hebben wij eruit gehaald en als t echt koud is gooi ik er een dekentje overheen maar meestal niet.

xx

Hier ook alleen rompers zonder mouwen. We zien dat meer als hemd en onderbroek. Daarover zachte kleding of pyjama. Nu nog met lange mouwen. En elke ochtend een schoon stel.

Buitenshuis ook geen zak meer in de maxicosie en een deken over als het nodig is i.p.v. een jasje. In de auto geen deken, want dat wordt al gauw te warm. Verder een Aerosleep inlegmatje, zodat Keiran niet zo snel te warm kan worden als we langer onderweg zijn. We hebben ook warmbloedige kinderen.

De eerste zomers van onze oudste en middelste regelmatig commentaar gehad als ze in hun luier of romper in de kinderwagen lagen. Of ze geen kleren hadden. Ik antwoordde dan maar dat de kinderwagen te duur was geweest ;).

Groetjes,

Terug
Bovenaan