Kleding

(ben nog aan het lachen om bovenstaande opmerking)

Hier eigenlijk het zelfde als iedereen. Korte mouw romper, lange mouw t-shirt en andersom, zacht broekje en sokjes. Ravi slaapt ook gewoon in deze kleertjes en in de ochtend krijgt hij schone kleren aan. Maar vind het naar buiten toe ook wel eens lastig. Heb het idee dat hij het al vrij snel te warm krijgt als hij met dit weer een jasje aan krijgt. Van de week heb ik hem een lange mouw romper aan gedaan met een jasje er over heen. Dat was geloof ik wat beter.
Maar check altijd het nekje voor hoe hij aan voelt. Maar het blijft lastig soms!
Liefs

Rompers met lange mauwen vind ik juist handig ik doe dat ipv een shirt met lange mouwen en dan een tshirt erover. Bij tshirt met lange mouwen gebruik ik dan een romper zonder mouwen. Mij is vertelt net zo warm aankleden als jezelf en er wel rekening ,ee houden dat zij niet bewegen. Dus naar buiten gewoon kleren en een jasje en dan onder een deken in de wagen bijv. Als jezelf sondeer jas gaat, kan je baby ook zonder jas maar dan wel onder de deken in de wagen omdat ze niet beweegt. Zo doe ik het. Pyjama heb ik nog niet gebruikt, ze vind het ook niet leuk als iets over haar hoofd moet dus ik vind 1x per dag omkleden genoeg, als ze in bad gaat.

Ik gebruik ook rompertjes met lange mouw. Ik vind het ideaal want ik heb heel veel t'shirts gekregen. Die doen ik over het rompertje heen en klaar. Ik doe Luana niet elke dag in bad hoor. 2x in de week, soms 3. De andere dagen kleed ik haar helemaal uit en was ik haar goed. Dan weer schone kleren aan en klaar.

In de maxi-cosi doe ik haar geen jasje aan, ik heb zo'n wrapper. En dan nog plakt ze soms. Ook in de bak doe ik haar niet altijd een jasje aan. Leg hem er soms even onder voor haar hoofdje maar doe hm dan niet dicht. Vandaag is het hier 22 graden in de schaduw en zet ik haar rustig zonder jasje etc buiten in de wipstoel. Wel uit de wind en zon natuurlijk!!;-)

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan