Kledingkast van de kindjes.

Deze mama houdt ook errug van shoppen!!! EN merkkleding hoeft echt niet duur te zijn hoor! Ik koop in de uitverkoop, op tweedehandsmarkten, outletzaken etc. Puck heeft kleding van Babyface, noppies, Diesel, Benetton, Imps en ELfs (ben ik Helemaal weg van!) maar ik betaal er eigenlijk nooit meer voor dan 1/3 of 1/4 van de oorspronkelijke prijs. Goed de uitverkoop in de gaten houden en wat vaker de winkels binnenstappen (als je van winkelen houd tenminste!) Veel kleding is het hele jaar draagbaar, ik doe haar bv een romper met lange mouwen onder een shirtje aan in de winter en dus hoef je niet bang te zijn dat iets in de opruiming volgend jaar niet past omdat je het direct door kunt dragen. Voorbeeldje; bij een dure babyzaak hier in de buurt ga ik alleen in de opruiming kijken. Op een gegeven moment hebben ze daar een hele grote bak staan met alles voor  â‚¬2,50! Heb er oa een colbertje van Mexx uitgehaald, oorspronkelijke prijs was €34,95!! Graaien dus!  Ik bestel ook vaak via internet, daar verkopen ze collecties van vorig seizoen voor een fractie van de prijs. Ik ben ook wel te vinden bij de Beijenkorf als ze Stippenactie hebben (70% korting!) Tja, zo kan ik nog wel even doorgaan, ik lijk wel een reclamebureau! Ik hoef trouwens niet perse merkkleding hoor, ik koop ook gerust iets van de Hema of Wibra. Maar ik vind merkkleding nu eenamaal erg mooi! Ben geloof ik een beetje verslaafd....!

Liefs, Marcia mv Puck.

Terug
Bovenaan