Kledingmaat winter

Hoi ik ben een mama van een verwachtte baby begin april 2012!
Wat voor maat kleding draagt jullie baby (jongen/ meisje) nu deze winter??
Heb nl leuke winterjasjes in de uitverkoop gezien, en zou graag willen weten welke maat jullie me adviseren voor de winter!
Liefs Bowi
 
Heb net ook je bericht gezien bij de maartclub. Hebben ze een groeiecho gehad zodat je een id hebt wat voor formaat je kind nu heeft? Het kan nl. behoorlijk verschillen hoor. Mijn dochter ( van 19-4) heeft een winterjas mt 74 maar ze verzuipt er echt in. Heeft ook zo'n zijn voordelen. Ze wil geen wantjes maar is ook niet echt nodig...haar handen komen toch niet uit haar mouwen. Want andere moeders ook zeggen...het scheelt ook veel per merk hoe groot iets uitvalt. Ik zou wel kijken bij het jasje of de capuchon er van af kan. Is wat confortabel voor hij/zij langer in de auto moet zitten. En als je nu als iets koopt zou ik ook direct kijken voor bijpassende wantjes etc. Anders zit je daar volgend jaar mee, vindt je niets naar je smaak. Geniet van je laatste maandjes.
 
Mijn zoontje is ook geboren op 19-4 en heeft nog steeds 68-74...is ook geen grote baby...
En idd flexibele jasjes met niet te grote capuchon en vooral op het nekje letten...
 
Mijn zoontje is van 10 april en heeft maat 74, waarbij gezegd moet worden dat hij klein is voor zijn leeftijd en de ene maat 74 is de andere niet. Ik had een winterjas van noppies voor hem gekocht in maat 74 en die is hem nog veel te groot, terwijl hij voor de rest bijna alles van maat 74 wel past. Lastig he, die maatjes....
 
Terug
Bovenaan