Kledingmaataadvies!!!!

Hoi allemaal,
ik ben een aanstaande mama voor begin april 2012, en heb zo'n leuke winterjasjes gezien in de uitverkoop.
Welke maat droeg jullie kleintje (jongen/meisje) afgelopen winter???
Dan weet ik welke maat jasjes ik kan kopen al op voorhand!
Thanx, liefs Bowi

mijn dochter droeg een jasje van maat 80/86 zij is ook wel vrij groot qua geslacht. ze heeft groeilijn van een jongen haha. het jasje was begin winter wel wat groot. maar dat maakt niet zoveel uit. ze hebben er natuurlijk ook nog wat kleding onderaan!

jayden had maatje 80 van de winter en nog steeds, maar let wel op of het merk groot of klein valt. het jasje van de zeeman viel erg klein en van de hennes viel een stuk groter, en had ook een jasje van de wibra die viel er precies tussen in.
dus het ligt er ook aan waar je je kleertjes koopt.
hoop dat je er wat aan hebt

Beetje lastig. Ik heb er 2 gehad. 74 en 80. Maar de 80 wordt nu ook erg krap. En ik heb ook een grote kerel. Dus het is zo moeilijk in te schatten wat voor maatje ze hebben. Ik zou van 74 uit gaan en in december begint meestal de uitverkoop al dus kun je op dat moment altijd nog een groter maatje aanschaffen.

Mijn dochter had 68 en 74 maar ze is ook wel erg klein. En het ligt er ook aan wat voor merk je hebt, ik had bij tersal mt68 die is nu nog aan de ruime kant en de 74 van S&D Le chic is weer erg krap terwijl de kleding van dat merk weer ruim valt.

Mijn zoontje is van 27 maart en droeg maat 80 / 86. Een jas mag altijd wel wat ruimer zitten. Maar let wel op dat zo'n jasje een beetje soepel is en niet stug, want dan werkt het voor geen meter. Heb ik me op verkeken :)

Terug
Bovenaan