Kledingmaataadvies!!!!

heb hier ook maatje 74 gehad, is wel lastig hoor zou kijken of je zelf groot bent en je man dan kan je er bijna vanuit gaan dat je kleintje ook wat groter is maar ben je klein van stuk dan zou 74 prima moeten passen en wat de damens zeggen hangt ook van het merk af

Dat is bijna niet in te schaten hoor, je weet nog niet hoe groot je kindje zal zijn en welke lijn hij/zij volgt in de curve.
Mijn dochtertje droeg deze winter mt 74, tewrijl haar broers op die leeftijd al 80-86 droegen, ook hangt het erg af van het merk!
Wil je niet ontmoedigen, maar het is leuk als iets afgeprijst is, maar als het dan volgende winter niet past is het toch erg duur!!

ps;als je kindje er eenmaal is, kun je aan de hand van de groeicurve kijken op welke maat ze een aantal maanden verder zitten (werkt goed) dan heb je ook al wat kleren van verschillende merken in de kast en weet je hoe iets valt!

Succes met de laatste loodjes

Hier ook mt 74.... Ik zou als je nu al een jasje wilt kopen denk ik voor de 80 gaan...vrij gemiddeld en als je het niet erg vind dat ie misschien iets te ruim zit lijkt het me wel een gokje waard hoor!
(heb al bijna een jaar het zomerjasje voor komend voorjaar in huis!)

Terug
Bovenaan