Kledingtroubles... (blablaverhaaltje)

Hier ook een kleding probleem aan het krijgen. Mijn gewone broeken passen niet meer goed. Van die broeken kreeg ik waarschijnljk zo'n zere buik. De hele dag zat die te drukken tegen m'n buik en dat was die buik 's avonds wel zat. Dus die broeken kunnen weg. Ik heb ook een grotere broeken en die kan ik nog wel even aan.
Met dit mooie weer heb ik graag jurkjes aan en daar ga je mijn buik nu wel in zien hoor!! Mensen die nog niks weten die kunnen nog wel eens hun ??? krijgen. Ach mooi laten denken.
Donderdag de echo dus dan gaat het langzaam meer de wereld in dat we onze derde wonder wachten.

leuk dat iedereen toch hetzelfde dilemma heeft!
Hier heb ik nu alleen nog maar zwangeschapskleding aan. Bij een derde gaat het blijkbaar nog sneller!! Heb me 2 weken terug bij de hm in duitsland 2 lange en 1 korte broek gekocht. Betaalbaar en ze zitten lekker.
heb zelf ook nog wel een deel kleding van de vorige zwangerschappen maar je wilt als vrouw toch altijd weer wat nieuws! Via wehkamp kun je trouwens ook kleding bestellen van miss etam enz.. heb ik namelijk 3 weken terug ook al gedaan. (jurkje en een t shirt) Steeds beetje bij beetje. Wij gaan namelijk nog naar turkije en wil dan wel wat leuke zomerkleding hebben..
Nu nog een tankini (ivm straie)ggrrrrrrrrrrr..

meiden succes met shoppen!!!

hoi,
In plaatst van oncharmante zwangerschapsonderbroeken, kun je ook hipsters kopen. Want die zitten lager en daar valt je buik overheen. Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook geen speciale onderbroeken gedragen.

Zwangerschapsbroeken zijn uiteraard onmisbaar. Maar door goed te shoppen kun je ook hele leuke "gewone" bovenkleding kopen. Ik kocht de vorige keer bijvoorbeeld tuniekjes en dan een maat groter. En dit jaar is het in om wijdere dingen te dragen. Dus je hoeft echt niet alleen naar zwangerschapskleding te kijken. De meeste vrouwen hebben pas in het derde trimenster een flinke buik-groei-spurt. Maar geloof me, tegen die tijd is een jonnginsbroek toch het lekkerste om te dragen.

Wat ik irriatant vind is dat ik nu in een ander seizoen zwanger ben. De vorige keer was ik hoog zwanger in de zomer, dus heb super leuke zomer broeken en shirtjes. Maar nu ben ik hoogzwanger in de herfst. Dus dat wordt toch een nieuwe garderobe aanschaffen (he vervelend). Of gewoon wat vesten, die kan ik tegen die tijd wel over mijn leuke zomerhempjes en shirtjes doen.

hier hetzelfde pas geen broek meer! nu 2 zwangerschapsbroeken aangeschaft en wat zit het heerlijk!!! normale shirtjes gaat nog wel omdat ik wat langere heb. wel hoog tijd voor nieuwe bh's en onderbroeken!! maar vond broek ff wat belangrijker en ojaa tankini moet ik ook nog hebben voor de vakantie maar dat duurt nog ff 23 juli pas :)

Ook ik draag mijn zwangerschapsbroeken. Er is nog niets te zien en ik pas mijn gewone spijkerbroeken ook nog prima, maar ik merk dat het aan het eind van de dag niet meer zo lekker zit... en die zwangerschapsbroeken zitten heerlijk.

Je ziet er niets van, je kan niet eens zien dat het zwangerschapsbroeken zijn...

Toch vind ik in de zomer het heerlijk om lekker jurkjes te dragen en dat zal ik zeker ook weer doen!

:) Voor mij is het wel handig, want ik ben deze keer in december uitgerekend, de vorige keer in januari. Dus wel in de zelfde periode zwanger! Dat scheelt een hoop gekoop haha.... ik moet zeggen, dat ik het veeeel leuker vond om na de bevalling een paar nieuwe outfits te kopen! :)
Heb die zwangerschapskleren toen ook echt VER WEG in een doos gestopt haha, wat was ik ze zat!

Ik had wel het geluk dat ik vrijwel direct in mijn normale kleding pastte. Ben benieuwd hoe dat deze keer zal gaan!

@ Dbby, ook ik moet nog op speurtoch voor iets om in te zwemmen, ik vind een bikini als ik zwanger ben helemaal niets.... dus nog even shoppen!

Haha, lekker shoppen dames! Ik pas mijn broeken nog net, bh's heb ik al weer een maatje groter aan. Positiekleding heb ik ook al geshopd. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik veel zwaarder en ander seizoen dus ik mag weer losgaan!
Bikini/ zwempak had ik nog niet aangedacht...en idd de vakantie is al over 6 weken.

Ja hoor, hier ook een kleding probleem... Ik ben nu 29wkn en heb dus al een behoorlijke buik. Vandaag was het erg warm en ik heb gewoon in mn onderbroek in de tuin gezeten! Ik heb gewoon alleen maar lange (positie) broeken! Had een spijkerrokje maar die band zit zo strak! Zit niet lekker. Dus ik moet echt ff shoppen van de week!!

Terug
Bovenaan