Kleed ik mijn dochter wel correct?

Als het een rokje van de kinderafdeling is zal het wel kunnen toch? Al zou ik bij een kind van die leeftijd eerder een legging of maillot doen maja dat is voor iedereen persoonlijk.  
En buiten dat, mensen die in het openbaar anderen uitschelden, en dan ook nog met een kind erbij, lijken me niet de juiste maatstaf voor wat correct is ?
 
[quote quote=10287111]Als het een rokje van de kinderafdeling is zal het wel kunnen toch? Al zou ik bij een kind van die leeftijd eerder een legging of maillot doen maja dat is voor iedereen persoonlijk. En buiten dat, mensen die in het openbaar anderen uitschelden, en dan ook nog met een kind erbij, lijken me niet de juiste maatstaf voor wat correct is ?[/quote]
ja vind je? Mijn dochters dragen eigenlijk nooit maillots of leggings..
 
 
Hier in de stad zie ik heel weinig meisjes van die leeftijd met minirokjes. Dat vind ik jammer, want ik vind dat juist zo leuk (niet zo standaard als een jong meisje met skinny jeans en er uitzien als een mini-volwassene).
Maar als je in een omgeving zit waarin de kerk een belangrijke rol speelt, dan kunnen roklengtes nog wel eens belangrijk zijn.
Maar dan nog gaat die vrouw buiten haar boekje door er iets over te zeggen en nog wel terwijl je dochter er bij is!!
 
@BrittBritt, ja maar verder moet iedereen het zelf weten natuurlijk. Blote benen in de zomer ook prima of van die hoge sokken zijn ook leuk maar een panty zou ik niet zo snel doen met 8 jaar. Vooral een kwestie van smaak niet omdat ik het "not done" vind ofzo. 
 
Nou inderdaad. Je kleed je dochter gewoon zoals je Zelf wilt hoor. Een kind kan niet sexy gekleed zijn in een mini rok. Wat een onzin. Het is ook tenslotte kinderkleding. Waar bemoeien mensen zich ook mee. 
 
Wat een onzin.. die vrouw heeft niet het recht zich daarmee te bemoeien. En bovendien valt een minirokje met panty inderdaad reuze mee, mijn dochters lopen nog met blote benen.
 
 
Ongeacht of het rokje kort is of niet, hoort iemand je niet op straat uit te schelden, om de kleding van je kind. Ik vind dat je als ouder zelf bepaald wat geschikt is en wat niet, vaak is dit ook gewoon een kwestie van smaak. Als je erg twijfelt zou ik het eens op school vragen of een hele goede vriendin, zodat je een eerlijkere mening krijgt van iemand die je vertrouwd. Succes. 
 
Terug
Bovenaan