kleertjes voorkeur

zijn er hier ook mensen met voorkeur voor bepaalde kleding.

Ik ben zelf helemaal weg van imps en elfs die kleertje vind ik echt super met hun teksten, naja de shirtjes dan.

deze vind ik ook gaaf

Hoi Anne Fien,

Ik ben zelf weg van het merk Ducky Beau, blijft mooi na het wassen en zit gewoon lekker bij Robbin. Ik moet zeggen dat ik ook wel weg ben van de duurdere merken. Minder vind ik de H&M niet de modellen, maar het blijft niet echt mooi na het wassen, van het Prenatalmerk ben ik ook niet super enthousiast de meeste shirts lubberen uit. .... Of ben ik gewoon een slechte wasser met mijn machine, en dan heb ik toch wel een Miele...

Gr
Sandra

hoi,

ik ben zelf ook wel van de duurdere merken vooral

noppies
mc gregor
baby gap
imps en elfs

het skeletshirtje is ook van babygap en geeft licht in het donker, maja, dat zien we dus eigenlijk nooit, vaders had dat shirtje voor hem gehaald, ik dacht leuk voor carnaval maar het is ook wel leuk voor gewoon.

prenatal kleertjes vind ik ook wat minder, maar wel een leuke winkel om te neuzen

Vind zelf voor jongens stoere kleren wel leuk. En nu bij Renske vind ik het heel leuk om echte meisjes kleren te kopen, dus roze, roesjes en het liefst jurkjes natuurlijk.

En sorry, smaken verschillen, maar ik vind dat skelet-shirt echt verschrikkelijk lelijk, vooral voor een baby, maarja wat ik al zei smaken verschillen dus trek het je niet persoonlijk aan.

groetjes Mieke

Hallo!

Ik vind die kleertjes van bijvoorbeeld Imps&Elfs en Noppies ook erg leuk, maar ik koop er eigenlijk niks meer van. Ik vind het zooooo duur. En als ik zie hoe leuk Senne eruit ziet in kleertjes van Prenatal (met een beetje zoeken vind ik er hele leuke dingetjes), Hema, H&M  enzo, dan vind ik het gewoon niet de moeite waard om er zoveel geld aan uit te geven. Heel soms koop ik iets van Mexx. Daarnaast maakt oma en oudtante  geweldige kleertjes en ben ik dat zelf ook van plan. (Alleen de tijd nog vinden..) Dat is én goedkoop én origineel!

Groetjes,
Dionne

ik moet eerlijk zeggen dat ik het skelet shirtje ook nog maar twee keer heb aangedaan, vind het zelf inderdaad ook wel een beetje te, maar wel grappig voor een keertje.

als ik een meisje zou hebben zou ik ook veel met kantjes en jurkjes enzo aandoen, ik vind dat ze bij de "hier" vaak hele schattigge jurkjes heebben

Ik ben gek op de lekkere zachte stoffen en mooie kleurtjes van simply colors. Bij rainbowbabies heb ik ook van alles besteld, mooie basic kledingstukken die goed bij elkaar passen. Die blijven ook heel goed in de was.
Verder combineer ik het  vooral met kleding van de Hema of wat ik maar voor leuks tegenkom (Mexx vind ik ook wel mooi).

Terug
Bovenaan