kleertjes voorkeur

tja die dementie, volgens mij duurt dat net zo lang als ontzwangeren, 9 maanden
ik heb er ook erg last van..

maar goed over de kleertjes, ducky beau!!! super voor baby's
goede kwaliteit en heerlijk zacht, ik heb zelf het setje van felicitas gekocht, erg lief,

meningen verschillen idd, ik vind spijkerbroekjes en dat soort kleding niet echt leuk en lekker voor een babytje
en ook ik vind dat skeletshirt verschrikkelijk lelijk, zal het mn zoontje nooit aandoen bbrrr
maar goed meningen verschillen, anders had iedereen hetzelfde aan.

groetjes riana

ow en wat ik nog vergeet, ik hou ook niet zo van die figuren op kleding,
bv dora ofzo, of bob de bouwer,
voor mn dochter van 3 ook niet, gewoon leuke meidekleding

Ik hou ook niet van die kleding met figuurtjes erop, zo druk.
Ik kan wel lachen om dat skeletshirt.
Wij hebben ook al een carnavalpakje gekocht (poezepak).
Maar verder staat mijn dochter natuurlijk alles....
Gr Irene

Ik ben niet zo van de roesjes en kantjes, maar meer van de spijkerbroekjes en shirtjes met felle kleurtjes, zonder figuurtjes erop. Ik heb gemerkt dat hardroze Laura beter staat dan dat baby-roze. Overigens draagt Laura wel eens jurkjes, maar meestal zit daar veel blauw in (zuiver toeval). Ik wil trouwens wel dat je aan de kleurtjes van de kleren kan zien dat het een meisje is. Laatst zei ik tegen iemand: "Wat een stoere vent!" Bleek het een meisje . Nu houd ik het maar in het midden als ik het niet weet. (Dat ik moeder ben heeft me trouwens niet veel beter gemaakt in het gokken of het een jongen of een meisje is.)

De meeste kleertjes koop ik trouwens bij de Hema. Op dit moment groeit ze zo hard, dat ik bijna iedere maand een maat groter moet kopen en dan vind ik het een beetje zonde om 15-20 euro uit te geven aan een rokje of een shirtje. Trouwens, als je goed zoekt zijn er ook bij de Hema best leuke kleertjes te koop.

Groetjes Ilona

Ben stiekem een nov. mama, maar neus hier ook wel eens rond.
Ik vind hem erg grappig, dat skelet-shirt!
Ben zelf van de Zeeman, Hans Textiel en de Hema.
Ik vind het erg zonde van mijn geld, die dure kleertjes.
En eigenlijk vind ik alles wel leuk; de ene keer heeft ze een schattig kanten jurkje aan en de andere keer een spijkerbroekje met een shirt.
Maar goed dat smaken verschillen trouwens, anders zou iedereen er hetzelfde uitzien.
Sil

Tja, ze zijn er zo weer uit, da's waar, maar laat ik heel eerlijk zijn, als ik voor mijzelf kleding koop doe ik er ook niet meer dan een half jaar mee. En dat zijn ook kledingstukken van Caudia Strater, Mexx etc. Dus waarom zou ik mijn ventje in Zeeman steken omdat hij er maar 2 maanden in kan.... Oke, niet iedereen heeft het geld om dat hier ook aan uit te geven, en dan is het fantastisch dat ieder toch voor elke prijs nieuw spul voor zijn/haar kleintje kan kopen. Wil niet zeggen dat ik niet op de uitverkoop let, want laten we wel wezen, dan koop je drie setjes voor de prijs van 1, en die kleertjes voor onze kleintjes zijn nu niet echt extreem  trendgevoelig.

moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog weinig heb hoeven kopen
mn zoontje heeft heel veel gekregen met de geboorte,
1 setje ducky beau dan.......

voor mn dochter bestel ik trouwens ook vaak via h&M .com, en bij esprit.nl
bij esprit heb je helemaal geen verzendkosten, ideaal!

ben zelf ook best fan van esprit, maar ook vero moda!!

Terug
Bovenaan