Kleertjes wassen

Hallo!!!

Ik heb nog nix gewassen  nog geen tijd gehad... Nog een weekje werken en dan kan ik me echt voorbereiden...   Ik heb heel vaak gehoord over babies die overgevoelig reageren op Zwitsal! Mijn kindjes gelukkig niet want Zwitsal vind ik zooooooo lekker!!!! De eerste maanden heb ik bij de eerste 2 en ga ik nu ook bij de 3de doen met een 'speciaal' baby wasmiddel en baby wasverzachter(!!!!!!) gewassen, van t merk Proderm= de griekse Zwitsal!!!!   Meer omdat ik t zo lekker vindt ruiken...
Enne... bedje opmaken is r ook nog niet bij hier, want morgen gaan we een nieuw (stapel)bed voor de oudste 2 (3 en een half en 20mnd.)  kopen, zodat ze plaats kunnen maken, uit hun ledikantjes gaan voor nieuw beebje. Beebje zal de eerste maanden bij ons op de kamer slapen in een ledikantje.
Enne, ondanks heeeeel veel (baby) kleding ga ik morgen toch wat nieuwe dingen halen..
Groetjes,Priscilla

Ik was tzt (als ik verlof heb) alle babykleertjes gewoon met de normale was mee, zonder wasverzachter want die gebruik ik sowieso nooit. Mijn twee oudsten hebben daar nooit problemen mee gehad, en ik verwacht dus ook nu niets geks. Ik heb echt sterk mijn twijfels bij het nut van Neutral en vergelijkbare middelen, volgens mij is het vooral commercieel heel sterk aangepakt

Verder maak ik het bedje niet op vantevoren, dat mag de kraamhulp doen als ik aan het bevallen ben, dan is het in elk geval gedaan zoals zij het hebben wil. Wel leg ik de spullen tevoren klaar, maar dat is meer uit praktische overwegingen (heb niet zoveel zin om tussen de weeën door tig vragen te moeten beantwoorden)

Bedankt, ik zal 't inderdaad voor de zekerheid even aan de kraamhulp vragen als ze hier langskomt voor de intake. Ben wel benieuwd wanneer ze van plan zijn langs te komen want heb nog niks gehoord (het zou augustus zijn).
Misschien dat ik de rompertjes inderdaad opnieuw doe. Dat valt dan wel mee qua werk.

Hi ladies,

Ik denk dat je niet moet overdrijven met overgeparfumeerde zooi maar dat het verder inderdaad ook vooral goed voor de commercie is om aan te dringen op speciaal, neutraal wasmiddel. Na deze week start m'n zwangerschapsverlof en dan ga ik ook lekker beginnen met wassen, rommelen en tuttelen. Heerlijk!

Overigens heb ik ook nog niks van de kraamzorg gehoord. Vreemd...Ik kijke het nog even een weekje aan en dan ga ik es bellen.

Nou meiden, allemaal veel plezier met de voorbereidingen. Niet zo leuk als voorpret....toch???

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan