Kleertjes wassen?

Wij gebruiken ook ons gewone wasmiddel en evt wasverzachter. Precies wat er hier boven ook gezegd is, als je merkt dat je kindje er op reageert kun je snel genoeg overstappen.
Hydrofielluiers doe ik al jaren in de droger, dat gaat prima ze drogen nog steeds heel goed af. 't is niet handig om ze te strijken.

Nou alle wasjes zijn gedaan hoor en wasverzachter heb je helemaal niet nodig, de meeste kleertjes zijn ook van zachte stof gemaakt en dat merk je als je ze gaat strijken, heb gewoon vloeibare neutral gebruikt!
Woensdag kwam de kraamzorg voor een intake en die zei dus je moet wel even de kleertjes gaan wassen......euhm ben ik al mee bezig haha
heb ook alles gewassen, moet alleen nog de roze dekentjes en zo wassen, maar had het bedje alvast voor de gezelligheid opgemaakt dus moet weer even opnieuw opmaken, vervelend

liefs daantje

Nou bij mij is ook inmiddels bijna alles gewassen.
Ik ben woensdag nog naar een kledingbeurs geweest en daar heb ik me flink uitgeleeft met mijn moeder (sja 2 meiden op komst dat tikt wel aan met leuke kleertjes!!).
Ik had 2 grote tassen vol voor een prikkie!
En het geluk: mijn moeder stelde even voor om het allemaal te wassen thuis en te strijken! Hehe daar hoef ik me dus ook geen zorgen meer over te maken!
Succes nog met alle wasjes, want het houd maar niet op he!!!
Groetjes Loes

Dat is wel prettig als je moeder zo'n aanbod doet, altijd accepteren, haha. Ik heb pas 1 wasje weg, maar de rest doe ik komende week. Ik had nog kleertjes van mijn eerste, in sommige zaten wat vlekken die ik er niet meer uitkreeg (melk, spuug enzo), dus ik heb even een poging gedaan met allerlei vlekkenmiddellen, want er aten echt leuke pakjes bij, zonde om weg te doen. En het is gelukt, weliswaar niet bij allemaal, maar een aantal wel, dus dat is toch wel super. Ik heb die was dus dubbel gedaan, eerst met vlekkenverwijderaar en toen een keer  met Neutral om al die agressieve vlekkentroep er weer uit te krijgen. Nu heb ik alleen nog wasjes van vlekvrije kleertjes en nieuwe kleertjes, dus dat gaat wat sneller. Zal wel blij zijn als het klaar is, hoor.

Terug
Bovenaan