kleertjes..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gister heb ik voor het eerst iets gekocht voor de baby, gewoon een klein
rompertje bij de bijenkorf, maar erg leuk om te doen !
Nou vroeg ik me af wat praktisch is om in huis te hebben ?
Hoeveel rompertjes en welke maten enzo....?
Ik ben uitgerekend in november dus mutsjes en warmere truitjes lijken me ook wel handig.
Hebben jullie tips ? Dan kan ik weer lekker verder shoppen......

Groet, B ( 23 wk )

hey,

super leuk die kleine kleertjes.
ik en me man hebben alles vrijdag avond schoon in de kast gelegt,
welke maten je nodig hebt is 50/59 en 62/68.
succes

babygril 29wk &1dg

Hoi

Koop niet teveel!
Ik heb zelf 1 pakje gekocht, de rest heb ik allemaal gekregen. Ik had echt veel te veel.
Je kunt het beste zorgen dat je  een paar rompertjes, broekjes, truitjes, een jas en een mutsje hebt. Maat 50 56   62 en 68 voor als het een reus is. Je kunt altijd nog wat bij (laten) kopen als het niet genoeg is, en je niet veel kleertjes krijgt, beter als dingen ongedragen weg moeten doen.

Als  je een 10-ponder krijgt zoals ik, dan kun je de 50/56 overslaan

Groetjes
Eleanor

Meestal krijg je veel kleertjes, meestal schattige pakjes enzo. Wat wel heel handig is om te hebben is een paar rompertjes, dikke pyjamaatjes (die pakjes aan  1 stuk met voetjes erin)  want dat draagt het lekkerste de eerste dagen, en dan hoef je de voetjes ook niet meer in sokjes te wurmen. Verder is een dik pak of goede wikkeldeken handig voor als je naar buiten gaat met je kleine. Een mutsje heb je ook nog nodig, eentje voor binnen en eentje voor buiten.
Het handigste is maatje 56. Maat 50 is vaak na een week al te klein.

Veel succes bij het shoppen!

Groetjes
Wasabimammie!

Hoi,

Die pakjes met voetjes eraan vond ik juist helemaal niet handig. Bij onze dochters waren de pijpjes van die pakjes tekort, paste dus voor geen meter. Ik heb nu 3 setjes gekocht van jerseystof. Losse broekjes met overslagvestjes. Die vestjes hoeven niet over het hoofdje, vond ik de vorige keren erg handig. Heb maat 56 genomen. Als het te groot is kun je altijd de pijpjes en mouwtjes omslaan. Maat 50 is idd snel te klein.

Veel plezier bij het shoppen!

Liefs Annemarie

Hoi, hoi,

Mijn zoontje is ook van november (2004), wat ik heel snel heb bijgekocht zijn rompers met lange mouwen! Mischien handig om vast in huis te halen?!

Groetjes, Jonna

Hoi,
Ik heb geen tips voor je, het is mijn eerste babietje.
Als ik lees dat de andere dames maar een paar pakjes hebben gekocht dan schaam ik me....ik heb voor onze dame een hele collectie t/m maat 68, soms al 74 gekocht. Zo'n 20 truitjes en 15 broekjes en een stuk of 20 rompers en een paar t-shirts en een jurkje voor volgend jaar zomer. Wat dat betreft had ik beter niet het geslacht kunnen weten....dat scheelt een aanslag op je portemonnee
Groetjes Rene 27w & 2d

Hoi

Ik had een heel groot problemen ik had allemaal kleine kleertjes wat wel normaal is rondt de  maat 58.Maar wat was onze probleem nou we hadden niet door dat onze grote meid toen al 54 cm en 9,5 pond was.Mijn vriend is toen meteen naar de winkel gegaan om nog wat kleren en rompertjes tehalen.Ze is nu 10 weken en ze groeit nog steeds ze is nu al 61,5 cm en 6,5 kilo. en heeft shirten maat 68 maar broek al 74.Mijn tip is koop niet teveel ze groeien er zo uit,was het dan wat sneller uit.
shopse!!!!

groetjes bauwina en janine

Terug
Bovenaan