kleertjes

wie van jullie had er ook alweer een eigen tweedehands  babykleertjes handeltje?
boas blijft maar groeien en we hebben ontzettend veel kleertjes gekregen en voor de bevalling had ik ook een hele stapel 2ehands spul gekocht.maar hij is overal uitgegroeid.ik heb nog enkele truitjes en 2 broekjes maatje 68,maar dan houd het op.na 4 maanden zal ik er dus toch echt aan moeten geloven om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
mn kleintje kan alles van me krijgen hoor,maar ik vind t zo zonde om  X truitjes en broekjes a 8 tot 15 euro per stuk te gaan kopen die ik,onversleten,over 6 weken weer weg kan doen.ik ben dus op zoek naar leuke  2e hands outfits,waarvan de eigenaar het ook zonde vind om weg te gooien omdat ze  makkelijk nog een ronde meekunnen.
iemand tips?een website,of een winkel in omgeving dodewaard,arnhem,nijmegen,tiel,wageningen?
groetjes kari

Hoi Kari,
ik heb toevallig vorige week een nieuwe garderobe maat 62-68 gekocht via marktplaats. Hier zat nog heel veel nieuw spul bij, en wat al gedragen is ziet er supergoed uit. Zou er niks bij staan bij jou in de buurt? Ik vind het ook zo jammer om nieuwe dure kleertjes te halen. (Ik kon me trouwens vanmiddag niet inhouden en heb een schunnig duur stelletje van Mexx gekocht, maar we hebben de komende tijd aardig wat feestjes, kan ze dan mooi dat pakkie aan!)
groetjes van Ruth

Hoi Kari,
volgens mij hoef je helemaal geen tweedehands kleertjes te kopen, want de opruiming komt eraan!!!!
Hier hing bij de zeeman al spul met 35% korting, bij de hema is al 30% korting  en de andere winkels volgens snel. Ook duurdere winkels doen nu veel voor weinig weg.
Groetjes Veerle

o ja heej?hoe weet je dat?ja,sorry.ik ben niet zo shopperig,dus geen kijk op uitverkoopmomenten
naar de zeeman ga ik niet meer voor kleertjes.hier ben ik al een knoop kwijt voor boas t een keer aan heeft gehad.of er gaan naden los.de kwaliteit laat me iets te veel te wensen over.maar als de hema op gaat ruimen....
marktplaats is idd ook een goed idee.

Hoi,
dat is juist mijn hobbie.... hahaha... manlief wordt er gek van....
Vind het een sport om zoveel mogelijk leuke spullen voor zo min mogelijk geld te scoren. Volgens mij heb jij gewoon een haat-liefde-verhouding met die kleertjes van Zeeman. Ik heb er helemaal geen last van namelijk..... misschien dat ze het hier in het zuiden des lands degelijker maken (geintje...)
De H&M heeft ook op de site opruiming. Misschien vind je daar ook wat leuks. Verder zal ik je op de hoogte houden als het echt is begonnen. Mocht ik het vergeten, dan vraag me er aub nog naar over een paar weken. Ik denk namelijk dat het dan wel helemaal bezig is. Meestal is dat namelijk zo rond de zomervakantie.
Groetjes Veerle

Hoi allen,

Via marktplaats ben ik aan een hele garderobe gekomen van maat 56 tot 74  met bijna alleen maar merkkleding. Uiteraard heb ik ook al veels te veel zelf nieuw gekocht en gekregen. Nu ben ik net nog even los gegaan op de site van www.kidsfashionoutlet.com waarbij het merk Ducky Beau zeer voordelig is te krijgen, goede service en snelle levering, het is de collectie van een jaar geleden, maar licht blauw blijft voor mij licht blauw

Gr
Sandra      

hallo kari,
op www.kleertjes.com nieuwe kleertjes met 30 tot 70 procent korting als je bij de maat even doorbladert dan kom je vanzelf bij collectie 2006 met hoge korting van ducky beau mini, hardstikke leuke kleertjes.
succes knof

ik heb heeeeele leuke kleertjes besteld bij kleertjes.com.3 broekjes,3 truitjes en een pyamapakje voor 40 euro vanuit de luie stoel.ik wacht in spanning af tot het bezorgd word.
bedankt voor de tip!!!

Terug
Bovenaan