kleertjes

geweldige tip, kleertjes.com!   Vervolgens had ik het er gisteren op het schoolplein over en kreeg de tip van www.maxenbibi.nl ! Ook helemaal te gek!

groetjes en winkel ze!

Sabine

Hoi hoi,

Leuk hoor kleertjes.com
Ik heb 4 truitjes en een broekje besteld,en gisteren binnen gehad.
Zowiezo altijd leuk ,een pakketje ontvangen.
Die kleding van duckie beau,zo leuk.
was voor 30 euro klaar.

Liefs Merel

hallo allemaal,
leuk dat er zo enthousiast wordt gereageerd op kleertjes.com ik ben zelf ook helemaal enthousiast. ze hebben ook een winkel in doetinchem daar woon ik in de buurt. voor jongens hangt daar een stoere collectie van het merk cake walk met korting ook hardstikke leuk. verschillende setjes van gekocht zodat je kunt combineren. heel veel plezier met dragen.
groetjes van knof

Hoi hoi,

Die kleertjes zijn idd erg leuk,ik ben al zo koopziek wat betreft de kleine ;-)
Ik vind het ook een erg goeie kwaliteit,lekker dik katoen enzo,ik koop soms ook bij de zeeman,maar de kwaliteit is inderdaad niet consequent,de ene keer normale kwaliteit de andere keer valt het al uit elkaar als je ernaar kijkt,en dan vooral na het wassen.
Ik ben erg blij dat je de tip gaf van kleertjes.com ,erg leuk
En heel belangrijk het kleine mannetje ook blij(het grote mannetje wat minder ,nee hoor die vind het ook leuk )

groetjes Merel

Hé Knof,

Goed dat je dat zei,van in Doetinchem! Wij winkelen daar regelmatig, maar ik dacht er niet aan dat op de Veentjes een winkel van Kleertje.com zit. Ben er zelfs al eens binnen geweest toen ik nog zwanger was bedenk ik me nu! Ga ik er gewoon even langs binnenkort!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan